Ik wil graag twee 12'' toppen en twee 15'' subwoofers gaan maken. Kan iemand mij vertellen wat i hiervoor allemaal moet weten/hebben??
Wat voor zelfbouw??
Collapse
X
-
Kies een bestaand ontwerp en bouw dat na, dat is gezien je vraagstelling het beste antwoord dat ik je geven kan.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! -
Hallo gertje,
Weet je zeker dat je dit nu wilt?
Je hebt in de afgelopen weken al tal van nieuwe topics geopend over verschillende toppen en top / sub combinaties, iedere keer met een hoop vragen (die overigens netjes beantwoord worden) maar je bent er duidelijk nog niet uit wat je wilt.
Ik adviseer je om eens gewoon te gaan lezen in de verschillende topics op dit forum, je zult er versteld van staan hoeveel merken/types er al voorbij zijn gekomen en die ook beoordeeld zijn door verschillende gebruikers ervan.
Houd dan vooral met 2 dingen rekening: 1 Stel je budget samen en 2 bepaal je toepassing waarvoor je ze wilt gebruiken.
met deze dingen in je achterhoofd en een schrijfblok en laptop op schoot
kan je dan een lijst gaan samenstellen met welke toppen in jouw segment toepasbaar zijn.
Nadat je een aantal dingen op rij hebt kun je eens gaan luisteren en eventueel verder vragen op het forum.
Hetgeen je nu dus doet komt een beetje impulsief op me over, en voor je het weet heb je straks een setje waarvan je mischien niet eens tevreden zult zijn.
Succes mvg EricComment

Comment