Cubo sub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • de Heijde
    • Jan 2011
    • 47

Cubo sub

Hallo mensen,

Ik ben sinds vandaag eindelijk begonnen met de bouw aan de CUBO SUB van rademakers. Allereerst wil ik daarover zeggen dat hij geweldig mooi ontworpen is. mooie zaagplannen en duidelijke tekeningen.

Morgen zullen we gaan zagen etc, maar toch zou ik graag nog wat vragen stellen aan mensen die hem eerder misschien gebouwd of gehoord hebben. zijn er dingen waar ik aan moet denken of die slim zijn om te doen?

kan iemand mij ook al iets vertellen over de karaktrestriek van het geluid, en zijn er al mensen die er metingen op los hebben gelaten zoals bijvoorbeeld rendement?

Ik hoor het gaarne spoedig!

ter info, er zullen 18sound 18LW2400 speakers gebruikt worden.

Mvg, marthijn
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Als je dat prober afwerkt, zal dat klinken gelijk een beest.
    Met welke versterker zal je dit aansturen?

Comment

• de Heijde
      • Jan 2011
      • 47

haha dat klinkt al goed dan!
      ja ik ben nog driftig op zoek naar een goede amp, maar ik heb nu de PRONOMIC TL1200 op het oog. Het is geen Lab Gruppen versterker maar ik denk dat het goede versterkers zijn.
      als een beest, waar moet ik aan denken? afwerking zal het niet aan liggen mn vader is een echte vakman met oog voor detail dus gelikt zullen ze er uitzien daar ben ik niet bang voor maar ik ben zo ontzettend benieuwd naar het rendement, klank en of dat er een echt voelbare bass uit komt.
      het spulletje zal in het begin 3 weg aangestuurd gaan worden (CUBO SUB voor het sublaag, CUBO voor het laag, en een flinke 15'' topkast) en voor kleinere feestjes gewoon cubo sub met top erop.

Comment

Working...