passieve 3weg crossover
Collapse
X
-
Een standaard filter zoals jij bedoeld of een Beyma FD350 ( welke nog wat instel mogelijkheden heeft ) kan redelijke resultaten geven.
Maar als je vervolgens gaat meten aan zo'n box zal blijken dat het infeite 1 curve is welke eruit ziet als een stevige berg etappe van de tour de france. De enige goede manier is de kast bouwen, alle componenten zonder filter meten, de cross-over punten bepalen, en vervolgens stap voor stap het filter opbouwen tot de gewenste curve ontstaat.
Maar hier komt wel de nodige kennis, ervaring en apparatuur om de hoek kijken.
Mvg
JackPowered by AudioMadness....Comment
-
Heel simpel, een cross-over van 600 Watt is bedoelt voor een systeem van 600 Watt RMS.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
De ketting is zo sterk als de zwakste schakel, meer vermogen is dus nooit een probleem, minder vermogen mag ook maar dan is het cross-over dus de zwakste schakel wanneer je het maximale uit je systeem wilt halen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
dus jij wilt zeggen dat er geen passieve crossover is van 450 watt rms?Comment
-
Volgens mij heb ik dat nergens geschreven....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
82€ per filter...Misschien moet je dan even wat verder kijken dan d(r)ap en jb systems.
Beyma heeft ze tot 600 watt klik. Deze zijn waarschijnlijk wel "iets" duurder, en anders kom je toch op het actief filteren uit.
kan ik ook een high en een low filter koppelen?Comment
-
Tsja, een goed filter kost geld maar dan heb je ook wat.
Uit je vragen blijkt dat je zelf erg weinig moeite steekt in het vergaren van kennis, je kunt niet verwachten dat we alles hier voorkauwen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Elke wikipedia eerst gelezen over wat ik een vraag vroeg.
Maar meestal snap ik het dat van wiki niet.
Hier zit niet een toekomstig nieuwe einstein hé, gewoon iemand met normale hersenen. dus ik denk dat het normaal is dat ik niet ALLES snap en weet.Comment

Comment