Hoe hoorn en woofer aan te sluiten?
Collapse
X
-
-
heb je gelijk in maar omdat het hier om net niet spul gaat is iedere euro die ts gaat uitgeven aan zijn project teveel.
Comment
-
Nou,
Met de equalizer kun je alle hoge en mid tonen "dempen" en dan heb je een lowest budget x-over!Comment
-
Een equalizer dempt de frequenties tot een bepaald maximum, meestal 6, 12 of 15 dB waar een cross-over vanaf de ingestelde frequentie met een helling van 12, 18, 24 tot zelfs 48 dB per octaaf dempt tot oneindig. Daar zit dus nogal een verschil in. Overigens zijn passieve filters ook zeker niet gratis....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
ik heb net even aan de binnenkant van mijn boksen gekeken die ik al heb 2 maal de skytec sl12, en daar zie ik dat de woofer niet aan een crossover is gekoppelt, dus ik begrijp dat ik dan geen extra crossover nodig heb, ik ga er toch een andere woofer in plaatsen dan de jb system 30 cm woofer die ik beschreef, ik ga nu voor de PRO ZOMAX PWX-12/200 WOOFER 30 CM 200 WATTComment
-
Hey,
Die speaker is niet heel veel beter hoor.
Eminence maken redelijk goede budget speakers.
Als je een woofer voor een kast uitzoekt, moet je de originele speaker die erin hoort vergelijken met de zogenaamde Thiele small Parameters. Die moeten zo veel mogelijk overeenkomen.Comment
-
de Eminence Kappa Pro 15LF-2 is de orginele goed werkende speaker, alleen bij de woofers die ik dan op het internet zoek, staan er bij vrij weinig alle ''thiele small parameters''Hey,
Die speaker is niet heel veel beter hoor.
Eminence maken redelijk goede budget speakers.
Als je een woofer voor een kast uitzoekt, moet je de originele speaker die erin hoort vergelijken met de zogenaamde Thiele small Parameters. Die moeten zo veel mogelijk overeenkomen.
die dingen zijn toch op te zoeken in winisd? maar daar krijg ik de woofer niet gevondenComment
-
Dat komt doordat die gegevens waarschijnlijk zoveel variëren door de grote toleranties in het productie proces dat het geen enkele zin heeft ze erbij te vermelden omdat het zelden strookt met de werkelijke waarden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
maar is dat dan niet bij elke woofer, of alleen bij de goedkopere woofers?Comment
-
-
Comment
-
aangezien een goede speaker voor de kast redelijk prijzig is, stap ik van mijn project af, en kies ik er voor om de SAMSON RS12HD te kopen, misschien dat ik de kast nog kwijt raak en anders is het jammer van het geld wat ik daar in heb gestokenComment
-
heb je er 1 of 2 heb mischien wel interesse dan je hebt ze netjes gebouwt dus kan er best nog wel wat mee.Comment
-
Comment
-
Comment

Comment