Tutorial gezocht voor zelfbouw speakers!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rushroom
    • May 2011
    • 1

Tutorial gezocht voor zelfbouw speakers!

Hallo

Zit zo al even rond te kijken op het forum , maar aangezien
    ik zelf niet echt zo geleerd ben qua geluid , en niet echt meteen iets vind ,
    maak ik maar een topicje .

Ik had de plannen om zelf een soort van 'soundsystem' te bouwen.
    Te beginnen met baskasten. Daarna de andere ..
    Zou toch een systeempje willen bouwen na verloop van tijd voor 150 man te kunnen voorzien aan geluid

Kan iemand een link geven naar een of andere tutorial ( liefst met foto's.. ) ?
    Het is niet de bedoeling dat het baskasten worden van boven de 300 euro ofzo ..
    Dus ik zoek eigenlijk een beetje een goedkope oplossing ..

Mvg!
    Last edited by rushroom; 25-05-11, 15:27.
  • Ericsamandj
    • Jul 2010
    • 414

kijk eens in het zelfbouwtopic, genoeg kant en klare ontwerpen, zo ook info hoe te werken met winisd unibox en tal van zulke programmas.
    welkom btw.

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

MusicXtra heeft een Sub ontworpen voor forummembers
      Hierin zit een speaker van €160,- heb je 1 plaat berkenmultiplex nodig (<€100,-) en nog wat losse zooi, totaal moet het voor €300,- goed te doen zijn.
      Je weet echter met dit ontwerp wel dat je een degelijk ontwerp hebt wat ook echt klopt.
      (MusicXtra heeft een eigen lijn met luidsprekers en heeft onder andere de set voor Panama in Amsterdam ontworpen)

Ander bekend zelfbouwontwerp waarvan de maker ook op het forum zit is de Cubo 15 wat hier precies de kosten van zijn zou ik zo niet durven zeggen. (Ben zelf bezig met de sub van musicxtra)

Comment

Working...