LEM H350 tweeter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MennoSWP
    • Apr 2011
    • 103

LEM H350 tweeter

Goedemorgen,

Na zonder succes al bij veel winkels en reparateurs te hebben nagevraagd, vroeg ik mij af of jullie mij hier misschien mee kunnen helpen. Ik ben namelijk op zoek naar een vervangende tweeter voor de LEM H350, omdat LEM natuurlijk niet meer bestaat, is alles prima, zolang het maar past en de zelfde waardes heeft.

Diameter tussen 10 en 11 cm, foto op aanvraag, alvast erg bedankt!

Loudspeaker specifications
    Components High: 1" driver with EWT horn
    Mid: 8'' midrange
    Low: 15'' woofer
    Power handling
    (EIA RS-426A) Continuous: 350W
    Peak: 700W
    Impedance 8 ohms and 4 ohms versions available
    Passive crossover 6 kHz @ 12dB/oct.
    600 Hz @ 18dB/oct.
  • teunos
    • Feb 2008
    • 352

beyma cp21f
    ''diamonds are forever''

Comment

• teunos
      • Feb 2008
      • 352

of jbl 2405(H)
      ''diamonds are forever''

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

en lijkt me ook wel prettig om te weten of je nou de 4 of de 8 ohms versie zoekt!
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 649

De Beyma is al genoemd. Eventueel zou je er ook een ringradiator in kunnen plaatsen, zal qua frequentiebereik prima gaan.

Monacor MHD 540 klinkt heel erg goed en zijn best te betalen (ik heb er trouwens nog 2 stuks van liggen). Vanaf 3kHz al inzetbaar en loopt tot 22kHz door, inbouwmaat 105mm (front is 120x120mm) Gevoeligheid 110db 1W/1m. Verder het voordeel dat ze wat meer vermogen dan de genoemde Beyma's mogen hebben.

Comment

• MennoSWP
            • Apr 2011
            • 103

Originally posted by HR Soundproductions
            De Beyma is al genoemd. Eventueel zou je er ook een ringradiator in kunnen plaatsen, zal qua frequentiebereik prima gaan.

Monacor MHD 540 klinkt heel erg goed en zijn best te betalen (ik heb er trouwens nog 2 stuks van liggen). Vanaf 3kHz al inzetbaar en loopt tot 22kHz door, inbouwmaat 105mm (front is 120x120mm) Gevoeligheid 110db 1W/1m. Verder het voordeel dat ze wat meer vermogen dan de genoemde Beyma's mogen hebben.
            Wil je er misschien 1 verkopen ? Of 2?

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 649

Originally posted by MennoSWP
              Wil inderdaad wel van de twee stuks af... Kijk maar bij contactinformatie op dit forum (via mijn website)

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Originally posted by MennoSWP
                Je kunt wel beter zorgen dat je beide kanten dezelfde tweeter hebt...

Comment

• HR Soundproductions
                  • Oct 2005
                  • 649

Originally posted by frederic
                  Je kunt wel beter zorgen dat je beide kanten dezelfde tweeter hebt...
                  Lijkt me raadzaam om beide gelijk uit te wisselen, komt de klank gewoon ten goede.

[eigen belang modus] Ik zou ook zeker voor 2 stuks gaan [/eigen belang modus]

Comment

• MennoSWP
                    • Apr 2011
                    • 103

Originally posted by HR Soundproductions
                    Lijkt me raadzaam om beide gelijk uit te wisselen, komt de klank gewoon ten goede.

[eigen belang modus] Ik zou ook zeker voor 2 stuks gaan [/eigen belang modus]
                    Ja, verder heb jij denk ik ook niet zoveel aan 1. Je kunt me mailen info (@) stairwayproductions.nl als je ze wil verkopen.

Comment

• jmgeer
                      • Jun 2006
                      • 5

Je kunt ook gewoon naar Heuff in Maarbergen mailen voor het origineel..

Comment

Working...