Dynacord mt115 subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • smartboy
    • Mar 2011
    • 14

Dynacord mt115 subs

Beste forum gebruikers.

ik heb een vraag met betrekking tot de Dynacord mt115 subs.
    ik ben niet echt tevreden over het geluid wat deze subs produceren,
    ze hebben weinig punch terwijl je dat van een 15 inch sub wel mag verwachten en klinken verder heel 'rommilig' .
    deze subs zijn van de kerk waar ik het geluid regel, nu is er natuurlijk geen budget voor nieuwe subs.
    nu is mijn vraag is er misschien iets te doen aan dit rommilige geluid dat er uit de subs komt.

ik heb zelf geen verstand van speaker bouw, maar misschien dat ik iets simpels aan de kast kan aanpassen wat het geluid enigzins verbeterd.

de info over de sub kun je van de volgende link halen

ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen

Groeten
    Christiaan
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

wat heb je verder aan apparatuur voordat je deze Sub gebruikt en in wat voor ruimte staat het allemaal?

Er kan wel zoveel zijn wat je geluid beïnvloed, maar met alleen de informatie over welke luidspreker het gaat kan eigenlijk niemand iets...

Comment

• smartboy
      • Mar 2011
      • 14

De subs staan in een zaal voor 250 mensen
      ik gebruik een yamaha mengtafel,
      er zit een Rane processor tussen (met 40hz high pas filter en crossover 80hz)
      en een dynacord s1200 versterker.

Groeten
      Christiaan

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by smartboy
        er zit een Rane processor tussen (met 40hz high pas filter en crossover 80hz)
        en een dynacord s1200 versterker.
        Zitten er EQ puntjes in?
        Die S1200 vind ik persoonlijk niet een heel goed klinkende amp.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• smartboy
          • Mar 2011
          • 14

naast de high-pass filter en de crossover zitten er verder geen filters op de subs