PRV Loudspeakers made in Brasil

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

PRV Loudspeakers made in Brasil

In ons pakket van speakers hebben we nu naast Selenium, Faital Pro,B&C nu ook PRV gemaakt in Brazillie.
    Dit is een jong bedrijf opgericht in 2006, de modellen lijken kwa uiterlijk veel op B&C/RCF modellen,typisch Italiaans design, kwa klank te vergelijken naast B&C.

Prijs is zeer gunstig, ik wil weten of dit merk ook reeds in Nederland te verkrijgen is.

Binnenkort even wat metingen doen met andere modellen/merken om een duidelijk vergelijk te hebben of ze niet hard liegen..
    Overigens gooien ze niet te erg met hun specs kwa vermogen.

Ze staan ook op de NAMM Show met booth nummer 5797.

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Dat ziet er best leuk uit. Al krijg ik bij sommige speakers wel een beetje de car-audio gevoelens...

Originally posted by salsa
    In ons pakket van speakers hebben we nu naast Selenium, Faital Pro,B&C nu ook PRV gemaakt in Brazillie.
    <---> ik wil weten of dit merk ook reeds in Nederland te verkrijgen is.
    Waarom vraag je ze dit dan niet zelf? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord in NL, op een Engels forum heb ik het wel eens voorbij zien komen.

Ik ben benieuwd naar de meetresultaten en prijzen (of ze ook werkelijk kunnen concurreren met B&C).

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• I.T. drive in
      • May 2009
      • 352

Sommige elementen op hun site doen met sterk aan selenium denken,
      Als je bij categorie woofers kijkt hebben ze vrijwel dezelfde typenummers als selenium.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

PRV en Selenium is ook hetzelfde (Braziliaanse) bedrijf, voor zover mijn info klopt is PRV de caraudio tak.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Nee hoor, Selenium is een ander bedrijf dan PRV.
          Reden waarom is vroeg of PRV reeds verkrijgbaar is in NL is dat ik in Brazillie was in juli dit jaar en PRV mij vertelde dat ze opzoek waren naar dealers, ook in NL.

Type namen is toevallig, maar zie je bij andere merken ook..

Dave
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...