Sub bouwen hulp nodig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • basjuh123
    • Nov 2010
    • 7

Sub bouwen hulp nodig

Hey

Ik heb 2 15" liggen ik wil graag een sub maken het nadeel is alleen de parameters zijn er niet niks op internet enzo .

Ik zit te denken aan een hoorngeladen sub of een sa design of een weben design wat is het beste?

Met Vriendelijke Groet
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Als je totaal geen gegevens hebt van de speakers wordt het een kansloze missie....
    Je zou de parameters kunnen meten mits je de kennis en de tools hebt en anders een simpel kastje maken van rond de 100 liter waarin je een verstelbare baspoort maakt die de afstemfrequentie tussen de 35 en 60 kan variƫren om er zo achter te komen wanneer hij lekker klinkt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• basjuh123
      • Nov 2010
      • 7

ik weet wel dat er staat 250 watt 8 ohm 15 inch en 50 tot nog wat hz

Comment

• basjuh123
        • Nov 2010
        • 7

het merk is jb systems sp 15

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Doe hier niet te veel moeite of kosten voor: die dingen kosten nauwelijks 40 euro of zoiets en hebben dan ook een rendement dat niet om over naar huis te schrijven is. Zelfs al bouw je dus een perfecte kast: je mag geen wonderen verwachten.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• basjuh123
            • Nov 2010
            • 7

dat weet ik maar het is voor de verkoop dan verkoop ik het en dan maak ik een goeie sub van rcf of dergelijke

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Asteblief zeg... http://www.licht-geluid.nl/forum/zel...-zelfbouw.html

Moderator?!

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

Gewoon speaker weggooien en een komplete kast kopen van DAP of JB Systems.

Ben je goedkoper uit !
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Ga in plaats van steeds een nieuw topic over hetzelfde te openen je tijd eens gebruiken om topics in het zelfbouw forum te lezen. Of mik die prul woofers in de kliko en koop een paar kant en klaar dingen voor een paar euro.
                  Nu ben je onze kostbare tijd aan het verspillen aan onzin en daar heb ik, en met mij vele anderen, een hekel aan.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...