ND1412BT, nergens te vinden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

ND1412BT, nergens te vinden

Bij het volgende ontwerp word voor als hoog driver een 18 sound ND1412BT aan geraden, echter kan ik deze op hun site en via google niks over vinden.
    Weet iemand of dit een type fout is? En of dat de 18 sound ND1424BT ook als mogelijke driver kan worden gebruikt?

Verder had ik nog een vraagje over het gedeelte tussen beide 10"ers direct achter de hoog driver. (Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is uitgelegd) Dient dit als bracing of is het een bas poort?

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,

Met Vriendelijke Groet, Rick
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Gewoon even mailen naar de ontwerper.
    Zit hier ook op het forum geloof ik ?
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Het is wel onduidelijk op de tekening maar ik denk dat het een reflexpoort is omdat het ontwerp VENTED HOORN heet.

Maar zoals Sis al schreef kun je beter ff naar de ontwerper mailen om het ZEKER te weten.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Er staat 'vented horn' bij het ontwerp dat doet vermoeden dat er een baspoort in zou moeten zitten.
        Als je de tekening bekijkt zie je ook dat de panelen niet tot de zijwanden doorlopen waarmee het vermoeden alleen maar verder bevestigd wordt dat dit een baspoort is.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• laptop
          • Jan 2009
          • 187

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
          Ik heb zo net de ontwerper gemaild, wanneer ik antwoord heb zal ik dat hier ook even posten.

Edit: Na een mailtje terug gehad te hebben, de hoog driver die in het ontwerp staat is het zelfde als de "18 sound ND1424BT" deze driver zou eerst anders geheten hebben...
          En het gebeuren tussen de 10"ers en achter de hoog driver is inderdaad de bas poort.
          Last edited by laptop; 05-08-10, 13:35.

Comment

Working...