Beyma power 12 in Punisher

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwengines
    • Mar 2010
    • 3

Beyma power 12 in Punisher

Dag allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum :-). Ik had een vraag ivm het plaatsen van een Beyma power 12 in een Punisher kast. Op het forum is hier niet veel over te vinden... maar qua specs moet dit naar mijn mening lukken.
    Wat denken jullie?

(ik kan de speaker krijgen van een vriend voor 25 euro... het is daarmee...)

alvast bedankt!

Jan
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Een power 12 voor 25 euro, dat zou ik niet laten liggen. Qua specs komt deze speaker inderdaad erg in de buurt, alleen de impendantie niet zover mij bekend.
    Die speaker is toch 2x 4 Ohm?

Mvg

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• jenny
      • Aug 2009
      • 44

In de punicher is het beste de ciare spreaker te gebruiken omdat de kast gebouwd is rond de speaker,ik ga niet beweren dat uw speaker niet zal werken maar nooit zoals de ciare .

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1066

Is het geen speaker die voor car hifi word gebruikt? een power 12 nog nooit van gehoort.

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Yup maar is een goede speaker die in serie 8ohm is ( 2 spreekspoelen ) en best meekan in de PA

Je kunt hem vergelijken met de LAB 12 van Eminence alleen zwaarder belastbaar en in serie 8ohm ipv 6 van de Eminence
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• bmwengines
            • Mar 2010
            • 3

kan ik deze dan ook in parallel zetten tot 4 ohm? groetjes

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Als je hem parallel schakelt wordt hij 2 ohm in serie 8ohm
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...