Br315

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Br315

Iemand bekent met dit ontwerp ?

EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Is dat geen Master Blaster ontwerp?

Mvg

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by nightline
      Is dat geen Master Blaster ontwerp?

Mvg

Jack
      Nee, Master Blaster kasten zijn rechthoekig en veel dieper en hebben amps ingebouwd.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

Is het geen Sound Projects 4-15?
        Hij lijkt er verdacht veel op..
        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by Beckers Entertainment
          Is het geen Sound Projects 4-15?
          Hij lijkt er verdacht veel op..

Dat dacht ik eerst ook, maar musicxtra had al geschreven.

Originally posted by MusicXtra
          Nee, Master Blaster kasten zijn rechthoekig en veel dieper en hebben amps ingebouwd.
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

Is dat geen door ontwerp op de 650 sub van eaw? de 650 topkast heeft niet voldoende aan een enkele 650 laag per kant, Vaak wordt dus gekozen om 2 kasten onder een top de schuiven.
            Ik meende dat er een bedrijf is geweest dat veel van deze 3*15" 650 kasten in gebruik had.

Hetzelfde idee zeg maar als nu wordt gedaan met de KF750 speakers. Frontline-audio heeft onder een 750 set een enkele 18" erbij de sb375 zeg maar! zelfde ontwerp als de 750 alleen dan in enkele uitvoering, tevens apart ampkanaaltje om wat dieper te kunnen. Kast is gelijk aan de grootte van een 750 topkast.

Voordeel, je hebt je set ook eindelijk op hoogte!
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Originally posted by Watt Xtra
              Is dat geen door ontwerp op de 650 sub van eaw? de 650 topkast heeft niet voldoende aan een enkele 650 laag per kant, Vaak wordt dus gekozen om 2 kasten onder een top de schuiven.
              Ik meende dat er een bedrijf is geweest dat veel van deze 3*15" 650 kasten in gebruik had.

Hetzelfde idee zeg maar als nu wordt gedaan met de KF750 speakers. Frontline-audio heeft onder een 750 set een enkele 18" erbij de sb375 zeg maar! zelfde ontwerp als de 750 alleen dan in enkele uitvoering, tevens apart ampkanaaltje om wat dieper te kunnen. Kast is gelijk aan de grootte van een 750 topkast.

Voordeel, je hebt je set ook eindelijk op hoogte!
              Yep! Je hebt gelijk, ik zie vele EAW gebruikers in Miami deze soort KF650sb/3 bij hun set ups gebruiken...
              Last edited by salsa; 19-03-10, 13:53. Reason: Kind kan de was doen, maar geen keyboard gebruiken..
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

Zal dit de bijbehorende top zijn ?

EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Dj Yves
                  • Sep 2008
                  • 72

precies dezelfde breedte, wil niet zeggen dat het zo is maar zou goed kunnen.
                  If brute force doesn't work, you're not using enough!

Comment

• Rolandino
                    • Mar 2007
                    • 1451

Je zou hem iig wel als top kunnen gebruiken.

Lijkt mij een leuke set om te maken en kwa klank zal het ook niet verkeerd zijn.

Zit er over na te denken om dit te gaan bouwen.

Comment

Working...