Deksels voor speakerkast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Originally posted by jans
    Op de hoeken en zo nodig in het midden bevestig je klittenband op je luidsprekers.
    Het andere deel plak je op de deksel/wielplaat.

Als je je deksel ook als wielplaat gebruikt zou ik de klittenbandoplossing liever niet gebruiken, als de boel dan gaat schuiven ligt er een dikke sub naast....

Maar als het dus alleen voor deksel is, moet dat prima gaan, de subs zijn er al begrijp ik, anders had je de rand wat hoger kunnen maken en veel versteviging voor je grille kunnen maken, zodat je deksel er in valt en gelijk is met het bovenste stukje van de rand.

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by djspeakertje
      Als je je deksel ook als wielplaat gebruikt zou ik de klittenbandoplossing liever niet gebruiken, als de boel dan gaat schuiven ligt er een dikke sub naast....

Maar als het dus alleen voor deksel is, moet dat prima gaan, de subs zijn er al begrijp ik, anders had je de rand wat hoger kunnen maken en veel versteviging voor je grille kunnen maken, zodat je deksel er in valt en gelijk is met het bovenste stukje van de rand.

Daan
      Goed lezen Daan, de wielen zitten al op de achterkant.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Originally posted by MusicXtra
        Goed lezen Daan, de wielen zitten al op de achterkant.

Jaja, we gaan vooruit...

Voor de CW118 van KS hebben ze ook een mooi dekselsysteempje bedacht, alleen kan ik op de foto's niet duidelijk zien hoe dat werkt, ze zijn nogal klein...

www.ksaudio.com

Daan

Comment

• jans
          • Feb 2003
          • 869

Als je je deksel ook als wielplaat gebruikt zou ik de klittenbandoplossing liever niet gebruiken, als de boel dan gaat schuiven ligt er een dikke sub naast...
          Daan
          Je moet ook niet met luidsprekers gooien.
          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Jaja, we gaan vooruit...

Voor de CW118 van KS hebben ze ook een mooi dekselsysteempje bedacht, alleen kan ik op de foto's niet duidelijk zien hoe dat werkt, ze zijn nogal klein...

www.ksaudio.com

Daan
            Is 't zelfde spul als dat van Penn. (wederom kopie, of misschien ook écht van Penn)
            Alleen zit het plaatje nu aan de binnenzijde van de box ipv de buitenkant.
            Om het met beeld wat te verduidelijken:
            Picasa-webalbums - Teun
            Overigens een voor het formaat meer dan leuke sub.

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by 4AC
              Picasa-webalbums - Teun
              Overigens een voor het formaat meer dan leuke sub.

Mvg,

Teun

Weet er alles van, we hebben op school (tcc lyceumstraat) een setje solo 1 (2 subs 2 toppen 1 systeemamp, dacht dat het de CA4 is), en dat gaat als een trein voor wat wij er mee doen, eigenlijk van dj werk tot acoustisch...

Daan

Comment

Working...