ik kan me niet voorstellen dat deze twee subs te weinig laag afgegeven. Idd..Johan ik vroeg me ook al af of hij wel een LAN processor er achter heeft hangen. Wij hebben ook L300 subs en hadden die voorheen op een versterker met een dbx crossover ertussen. Toen wij de controller van LAN er tussen hadden snapten we pas hoeveel extra laag we misten, We doen nu een sporthal met twee L300 kasten en een groot plein met 4 of 6 L300. Denk niet dat de stichting zo'n grote zaal heeft.
Vraag: Heb je naast de L300 subs ook een controller er tussen hangen, probeer het anders even bij Johan of bel de importeur of ze jullie kunnen adviseren hierin, misschien nog wel goedkoper dan twee subs te laten bouwen, trouwens wat voor versterker zit er achter??
zie je reactie graag tegemoet.
Vraag: Heb je naast de L300 subs ook een controller er tussen hangen, probeer het anders even bij Johan of bel de importeur of ze jullie kunnen adviseren hierin, misschien nog wel goedkoper dan twee subs te laten bouwen, trouwens wat voor versterker zit er achter??
zie je reactie graag tegemoet.

Comment