Welk passief scheidingsfilter voor een 10"/1" kast?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DeejayTim
    • Jan 2009
    • 46

Welk passief scheidingsfilter voor een 10"/1" kast?

Beste leden,

Ik ben van plan om 2x 10" / 1'' kasten te bouwen die als toppen gaan dienen.
    Ik wil ze belasten met 260 Watt per kast op 8 Ohm.

Volgens een bouwtekening kan ik als 10" speaker een Eminence Delta 10 gebruiken en als compressiesdriver een B&C sound DE 250 of een DAP DD-01 driver.
    Deze kan ik dan gaan aanschaffen, maar welk (merk, type) scheidingsfilter kan ik het beste gebruiken?

Groet,
    Tim
    Last edited by DeejayTim; 28-06-09, 14:59.
    TSD Licht & Geluid.
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

Welke bouwtekening? Staat er geen schema bij voor een scheidingsfilter? Nee? Missien kun je dan beter een andere tekening opzoeken.

Comment

• DeejayTim
      • Jan 2009
      • 46

Tekeningen staan op: Speakerstore website (10"/1", versie1), Speakerstore website (10"/1",versie 2) of Speakerstore website (10"/1", maar dan in een hoorn) en er staat geen schakelschema bij..
      Last edited by DeejayTim; 28-06-09, 20:06.
      TSD Licht & Geluid.

Comment

• e-sonic
        • Aug 2004
        • 329

info kast

hallo,

Je geeft aan waar de info van deze kast te vinden is, wellicht dat deze leverancier ook de informatie aangaande het scheidingsfilter heeft, deze zal er ook voor kunnen kiezen om dit niet direct, maar alleen op aanvraag te verstrekken.

Er zullen genoeg ontwerpen te vinden zijn, kijk eens op internationale fora ter aanvulling..

Happy reading, building and listening.....

jurjen
        Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

Working...