advies vervanger Mcfarlow T8-60

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jellekamma
    • May 2009
    • 3

advies vervanger Mcfarlow T8-60

Hallo allemaal.Ik ben redelijk nieuw op dit vlak. Maar ik ga het toch vragen. ik heb van mijn ouders 2 zelfgemaakte boxen door mijn oom (timmerman) gekregen.Daar zitten 2 mcfarlow T8-60 speakers in. (hifi line) Ik heb al gezocht maar kan maar weinig vinden over dit merk/deze speakers. Deze speakers zijn echter gescheurd. Dus er komt minimaal geluid uit. Nu vroeg ik mij af wat voor speakers kan ik het beste als vervanger nemen?alvast bedankt!
    Last edited by jellekamma; 26-05-09, 14:53.
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Dit forum is eigenlijk bedoeld voor PRO-licht en geluidsapparatuur (en video, niet te vergeten).
    Voor HiFi moet je toch echt ergens anders zijn:

hallo,

ik ben nieuw hier en ben eigenaar van de mezzoforte cc53 van hobby-hifi
    ik ben zeer tevreden over de luidsprekers
    alleen de tweeter die ik vervangen heb voor de visaton g25ffl
    is echt super maar de s van mensen is heel erg hard
    wie kan mij helpen?
    bij het high-end filter word de 4.7uf mkp folie vervangen voor een audyn cap helpt dat denken jullie?

antwoord:

voor hifi zou ik toch een ander forum zoeken...hier worden alleen arena systemen besproken en geen huiskamer geneuzel.

Daan

p.s: Ik heb ooit een mcfarlow hifi versterkertje gekregen, na 2 dagen zware storing, vervolgens 4 maand gewacht op vervanger, die was er toen nog niet, toen maar een fatsoenlijke (hitachi) amp gehaald, 2ehands, nieuwe zekeringen en knallen!(en nog nooit storing of problemen gehad!).
    Just so you know...
    Last edited by djspeakertje; 26-05-09, 14:56.
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...