compacte dubbel 18" kast rcf L18s800

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bolle 2960
    • Apr 2009
    • 12

compacte dubbel 18" kast rcf L18s800

wie kan mij aan bouwplannen helpen om een dubbel 18" te bouwen voor 2 rcf L18s800 speakers

om transport mogelijk te maken mag 1 kant van de kast niet groter dan 60cm zijn

alvast bedankt
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Geloof dat als je de 'zoek functie' gebruikt net kan lezen dat er een Topic loopt over deze speaker en zelfs nog verwezen wordt naar een bestaande oude topic.....

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Originally posted by salsa
      Geloof dat als je de 'zoek functie' gebruikt net kan lezen dat er een Topic loopt over deze speaker en zelfs nog verwezen wordt naar een bestaande oude topic.....

Dave
      En dat topic is van dezelfde TS...

...waarom?
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• jaksev
        • Jul 2007
        • 365

De RCF ESW 1080, dat is een mooi kastje, alleen voldoet niet aan jouw eisen.

Ik heb er zelf 4, en dan een crest 8001 erop. Dat gaat perfect. Je moet er echter wel veel hebben wil je een beetje sublow hebben.

Echt een aanrader.

Die L18S800 zijn echt goede speakers. 700 watt RMS,

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Je kunt de ESW 1080 aanpassen mits de interne poort/hoorn oppervlaktes gelijk blijven.

De g-sub van speakerplans is een optie, 53,6 cm breed, alleen de Xmax van de L18S800 is wat karig.

Mvg Johan

Comment

• bolle 2960
            • Apr 2009
            • 12

ok bedankt iedereen

ik heb er 4 enkele van gemaakt gewoon frontloaded

klinken supper

Comment

Working...