heeft iemand een bouwtekening van de eliminator kw??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jur
    • Mar 2009
    • 1

heeft iemand een bouwtekening van de eliminator kw??

heeft iemand een bouwtekening van de eleminator kw
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Heeft er iemand behoefte aan een toelichting op deze korte vraag? JA!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ_Progrezz
      • Apr 2008
      • 104

Is het eigenlijk wel de moeite om deze kast na te bouwen?

Comment

• Rademakers
        • Jul 2003
        • 1281

Het is een dubbele 18" basreflexkast zoals er zoveel zijn. Ca. 152 liter netto (per stuk) getuned op ~40 Hz. Een bouwplan is vooral interessant als je de orginele luidsprekers (DL18MT) hebt. Een kast met nagenoeg het zelfde volume maar iets andere afmetingen vindt je hier: Speakerplans.com.

Als je andere speakers gebruikt maar dezelfde afmetingen wilt hebben is het een kwestie van WinISD Pro gebruiken voor de optimale tuning en de kast qua afmetingen nabouwen. Niet vergeten te bracen.

Mvg Johan

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

Ik heb nog 2 DL18MT liggen die gereconed moeten worden. Bij interesse mail je me maar Ze liggen in de weg dus moeten niet de hoofdprijs kosten

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Originally posted by DJ_Progrezz
            Is het eigenlijk wel de moeite om deze kast na te bouwen?
            Ik hoop het, want ik heb pas een setje op de kop getikt....

bedoeling is er om een EV zx5-je op te zetten, heb je een reden om deze kast niet te hebben/bouwen?

Wat is er niet goed aan??
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• DJ_Progrezz
              • Apr 2008
              • 104

Begrijp me niet verkeerd... Het zijn zeker geen slechte kasten hoor, maar er is wel wat beters op de markt. Als je zo een subje goedkoop hebt gevonden is dat geen slechte deal. Maar als je nog componenten en materiaal moet gaan kopen, zou ik iets anders in elkaar steken (ook al kost het een beetje meer).

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Originally posted by DJ_Progrezz
                Begrijp me niet verkeerd... Het zijn zeker geen slechte kasten hoor, maar er is wel wat beters op de markt. Als je zo een subje goedkoop hebt gevonden is dat geen slechte deal. Maar als je nog componenten en materiaal moet gaan kopen, zou ik iets anders in elkaar steken (ook al kost het een beetje meer).
                ...pfew....(gelukkig)

Ik kan er weinig op vinden op het net, (zie ook ander topic).
                Heb je er enige ervaring mee, of 'ken' je ze niet uit eigen ervaring??

Welke topjes erop? Wat voor toepassing (live/dixo), hoeveel personen??

De kasten die ik heb zijn compleet, dus 'plug and play'.
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...