heeft iemand een bouwtekening van de eleminator kw
heeft iemand een bouwtekening van de eliminator kw??
Collapse
X
-
-
Het is een dubbele 18" basreflexkast zoals er zoveel zijn. Ca. 152 liter netto (per stuk) getuned op ~40 Hz. Een bouwplan is vooral interessant als je de orginele luidsprekers (DL18MT) hebt. Een kast met nagenoeg het zelfde volume maar iets andere afmetingen vindt je hier: Speakerplans.com.
Als je andere speakers gebruikt maar dezelfde afmetingen wilt hebben is het een kwestie van WinISD Pro gebruiken voor de optimale tuning en de kast qua afmetingen nabouwen. Niet vergeten te bracen.
Mvg JohanComment
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Begrijp me niet verkeerd... Het zijn zeker geen slechte kasten hoor, maar er is wel wat beters op de markt. Als je zo een subje goedkoop hebt gevonden is dat geen slechte deal. Maar als je nog componenten en materiaal moet gaan kopen, zou ik iets anders in elkaar steken (ook al kost het een beetje meer).Comment
-
...pfew....(gelukkig)Begrijp me niet verkeerd... Het zijn zeker geen slechte kasten hoor, maar er is wel wat beters op de markt. Als je zo een subje goedkoop hebt gevonden is dat geen slechte deal. Maar als je nog componenten en materiaal moet gaan kopen, zou ik iets anders in elkaar steken (ook al kost het een beetje meer).
Ik kan er weinig op vinden op het net, (zie ook ander topic).
Heb je er enige ervaring mee, of 'ken' je ze niet uit eigen ervaring??
Welke topjes erop? Wat voor toepassing (live/dixo), hoeveel personen??
De kasten die ik heb zijn compleet, dus 'plug and play'.Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment

Ze liggen in de weg dus moeten niet de hoofdprijs kosten
Comment