keuzeschakelaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

Op de 850 reeks van EAW zitten ook nog gewoon banaanstekkers hoor, alle toch de reeksen waar ik mee gewerkt heb. Ja die waren al enkele jaren oud, maar daarnaast zat dan ook gewoon nog een EP6 connector.

ontopic: Wat is er mis met een verloopje? Het enigste wat ik me kan inbeelden is dat je dit kan vergeten mee te geven aan je collega... .
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LJmalcolm

doe mij toch maar een speakon/cacom of ep in plaats van bananenstekkers

om nog een idee toe te voegen: een extra chassisdeel met een andere pinout? geen verloopje wat je kunt vergeten en geen schakelaar die omgezet kan worden.. (nou alleen hopen dat dat vreemde volk ook niet gaat omprikken)

Comment

• Zero
        • Oct 2005
        • 42

@nightline
        thanks voor de duidelijke uitleg...had het ook al in de pdf van de EV Phoenix gevonden en inderdaad, het is simpel (mijn schema met 4 wisselcontacten werkt ook wel )

@Soundofsilence
        Vindt het persoonlijk wel raar om 2 chassis in 1 sub te hebben die dan elk op een kantje van een versterker draaien... Wordt raar als de beide trappen niet helemaal hetzelfde uitsturen (en die kans is best groot)
        De 2 chassis in 1 sub krijgen volgens mij wel hetzelfde signaal (allé, dat hoop ik dan toch), want er zijn 2x2 aansluitmogelijkheden per kanaal/uitgang op de crest8001.

Verloopjes, dat kan inderdaad, is momenteel ook het geval, maar als ik moet tellen hoeveel keren dat ik ze vergeten ben mee te geven of dat ik ze niet heb terug gekregen of dat ik nieuwe heb liggen solderen... dan lijkt mij een schakelaartje een goede oplossing .

Comment

Working...