Advies sub voor bij JBL Array 4890 toppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Hallo Purplehaze!

Nee, ik heb geen recones meer nodig, ik heb ze nog (3 stuks) op de plank liggen voor de RCF speaker.
    Ik ga ze allemaal voor B&C vervangen.
    Met die RCF ga ik kijken voor andere kasten, helaas zijn ze 4 ohm, dus geen dubbel 18 inch...

Groeten,

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• purplehaze
      • Jul 2004
      • 692

Ha Dave, misschien formuleer ik het wat krom.
      Maar ik zou graag weten welk type RCF het is om deze te kunnen reconen.

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Purplehaze, of de (originele) 4893 niet iets voor je is. Zie eerdere posting.

Comment

• purplehaze
          • Jul 2004
          • 692

de originele 4893 zou een perfecte combi maken maar die kom je eigenlijk niet tegen..

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

L18p300

Recones van een RCF L18P300 maar dan de 4 Ohm versie.

Oja, ik doe er dus nu B&C in, en gewoon 8 Ohm.

Dit doe ik tevens bij alle 8 LS500 subs ook....

Leuk detail, ik zet 8 LS500 subs met B&C in op een Carnavals trailer i.c.m 4 Line Array cabinets!
            Diegene die beweerd dat er geen druk uit komt nodig ik graag uit om een tropisch getinte werkvakantie te houden hier op Aruba!
            Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen, stuur me anders maar een e-mail.

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• purplehaze
              • Jul 2004
              • 692

Aha de L18P300, dank je Dave.

back on topic, ik heb een stelletje dubbel 14" JBL array subs gevonden dus het zelfbouwproject is ff van de baan
              Maar toch bedankt voor de reacties!

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Wie geduld heeft wordt beloond!

Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Mogen wij aannemen dat je je ervaringen hier nog post?

Nog 1 ding: als je een flens op de subs wil monteren, is het wel zo slim om de kast intern te verstevigen. Dit heb ik op aanraden van Audio XL ook gedaan bij de subs van m'n oude werkgever. Gewoon een extra plaat hout erin verlijmen en de bus met lange bouten en inslagmoeren door en door vastzetten.

Misschien ook een idee om de monitor-behuizing te laten vallen en er een behuizing voor te bouwen als de 4892?

Comment

• purplehaze
                  • Jul 2004
                  • 692

ervaringen ga ik posten uiteraard.
                  Bedankt voor de "dubbele bodem"tip.
                  Ik heb er al over gedacht om een 4892 behuizing te gaan bouwen
                  maar tijd he..

Comment

Working...