Welke sub is dit ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zero
    • Oct 2005
    • 42

Welke sub is dit ?

Beste,

Weet er iemand welke sub dit is ? Zit een Beyma 18GT400 speaker in.

Groeten,
    Zero
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Lijkt op hybride zelfgemaakte subjes
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• nightline
      • Oct 2002
      • 1001

Lijkt erg veel op een halve AK B218, daar zitten de speakers ook enigzins schuin gemonteerd, en deze worden standaard ook voorzien van de Beyma 18GT400 speaker.
      Door AK zijn ze zover mij bekent nooit in enkel 18" als zodanig gebouwd, dus wellicht zelfbouw.

Mvg

Jack
      Powered by AudioMadness....

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Ze lijken me wat we te hebben van de door (o.a.) Iven gebouwde hybride subs. Dat is een correcte nabouw van een Acoustic Line sub, TSE of b18nogwat heetten ze volgens mij.

Aan de andere kant lijkt me zowel de hoek- als de poort onder de woofer te klein -in vergelijking met de Acoustic Line's/iven's-.

Maar aan het plaatje te zien komen ze van een tweedehands-site, kun je de aanbieder niet even een mailtje sturen?
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Het valt me wel op dat ik de laatste tijd de 18GT400 weer meer voorbij zie komen...

Het ziet er inderdaad uit als zelfbouw, maten een beetje inschattend gewoon frontloaded basreflex. Zijn leuke subjes, je kunt er (vrij) ongestraft het dubbele van die 400W insturen. Zoals Broerlief ze heeft en geprocessed zijn, komt er lekker lag uit.

Comment

Working...