Hallo Luitjes het volgende:
Ik heb een defecte Beyma 15K200 woofer.
Nou Reconen zou je zeggen, is het goedkoopste.
Een Recone besteld Bij BMM Electronics, netjes geleverd.
Na inbouwen toch geen optimal geluid, cone weer netjes los gehaald.
Bij nameten bleek dat de lengte van de spoeldrager van de nieuwe cone 7 mm langer is dan van de oude cone.
Ik dit na gevraagt bij BMM Electronics, hou zou het navragen bij Beyma.
Na 7 weken nog niks gehoord, en hij reageerd ook niet op mail en telefoon
.
Dan de importeur DLP Audio maar eens gebeld, zij hebben de Recone inderdaad via BMM geleverd. Maar zij snapten ook niet hoe dit kan, zij weten ook niets van een andere versie of zo iets.
Ik heb diverse foto's gemailed en zij bevestigde dat het wel orginele Beyma's zijn. Ook zij gaan voor mij uitzoeken hoe dit nou mogelijk is.
Ik zou jullie willen vragen of er meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben. Of dat er mensen zijn die wel weten of er meerdere versie 15K200 zijn gemaakt.
Mocht je toevallig nog een 15K200 hebben liggen die stuk is of een recone. Zou je voor mij dan de afstand willen meten van onderkant spoeldrager tot onderkant spider.
De spider dient dan geheel tegen de Cone aan te zitten.
Bij mijn oude Cone is dat 28 MM.
Bij de nieuwe Cone is dat 35 MM.
T'ja ik zit nu met een Recone waar ik niks aan heb.
Ik heb een defecte Beyma 15K200 woofer.
Nou Reconen zou je zeggen, is het goedkoopste.
Een Recone besteld Bij BMM Electronics, netjes geleverd.
Na inbouwen toch geen optimal geluid, cone weer netjes los gehaald.
Bij nameten bleek dat de lengte van de spoeldrager van de nieuwe cone 7 mm langer is dan van de oude cone.
Ik dit na gevraagt bij BMM Electronics, hou zou het navragen bij Beyma.
Na 7 weken nog niks gehoord, en hij reageerd ook niet op mail en telefoon
.Dan de importeur DLP Audio maar eens gebeld, zij hebben de Recone inderdaad via BMM geleverd. Maar zij snapten ook niet hoe dit kan, zij weten ook niets van een andere versie of zo iets.
Ik heb diverse foto's gemailed en zij bevestigde dat het wel orginele Beyma's zijn. Ook zij gaan voor mij uitzoeken hoe dit nou mogelijk is.
Ik zou jullie willen vragen of er meer mensen zijn die dezelfde ervaring hebben. Of dat er mensen zijn die wel weten of er meerdere versie 15K200 zijn gemaakt.
Mocht je toevallig nog een 15K200 hebben liggen die stuk is of een recone. Zou je voor mij dan de afstand willen meten van onderkant spoeldrager tot onderkant spider.
De spider dient dan geheel tegen de Cone aan te zitten.
Bij mijn oude Cone is dat 28 MM.
Bij de nieuwe Cone is dat 35 MM.
T'ja ik zit nu met een Recone waar ik niks aan heb.

Comment