speakers voor in RCF ESW1018

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

speakers voor in RCF ESW1018

HAllo,

Ik ga binnekort 2 x RCF ESW1018 zelfbouwen. Nu ben ik alleen opzoek naar een redelijke speaker erin, helaas staat mijn budget voor speakers ongeveer 230 euro het niet toe dat ik de orginele rcf erin zet. Mijn vraag is dus of jullie ideeën hebben welke speakers ik het beste zou kunnen kopen voor ongeveer 230 euro per stuk? graag hoor ik jullie mening.

Groet,
    Floris Hoogenboom
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Zoek een luidspreker die qua T/S-parameters zoveel mogelijk overeenkomt met het origineel. Speakerstore website

Mvg Johan

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Toevallig,

Ik heb 2 RCF ESW net in de grondverf staan. Ik heb er al 2 gebouwd, met de orginele RCF speakers erin. Voor die 100 euro meer zou ik dat echt doen. Het klinkt echt lekker.

Comment

• jaksev
        • Jul 2007
        • 365

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Comment

• jaksev
          • Jul 2007
          • 365

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Comment

• Turboke
            • Oct 2006
            • 463

Je bent blijkbaar nog wat balkjes vergeten achter de speaker.

Comment

• Dirk Wijnen
              • Dec 2006
              • 189

Ziet er goed uit Willem!!

Ja je kunt het beste de originele RCF Speakers erin zetten: RCF L18S800,..

Deze zijn redelijk prijzig, maar dan weet je zeker dat het goed klinkt!
              Ik zou het er niet op wagen!
              Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

Ja Dirk, toevallig heeft een vriend van me, die ook Dirk heet, mij meegeholpen.

De Warnex lak is besteld dus! Volgende week zijn ze klaar en komen er weer nieuwe foto`tjes bij.

Comment

• jaksev
                  • Jul 2007
                  • 365

Zo, alles kasten zijn geverfd Zie hier het resultaat:

We hebben alles eerst in de grond lak gezet, toen 1 laag warnex erover heen met de lak roller, toen een laag dikke warnexx met een blok-kwast, en toen snel met een stuktuur roller erover heen.

Je kunt nog wel de kit-resten zien zitten bij de handvaten, maar die worden er morgen vroeg netjes af gehaald! We hadden 1 kabel schoentje te weinig dus die speakon aansluiting moet er ook nog tegen op komen. Dat gaat ook morgen gebeuren.

Bij 2 kist`tjes zitten de speakers ernog niet in. Dat komt binnekort een keertje.

In het weekend worden ze goed uit getest.
                  Voor het hoog Crown Macrotech 2400
                  Voor het laag Crown Macrotech 2400

Procesor instellingen weet ik niet precies, wel dat de toppen op -6dB staan. En dan de bassen op 0dB staan.

Dus dat wordt behoorlijk knallen!

Comment

Working...