Hey
In mijn eerste bericht vertelde ik dat wij ( Klj Kesselt) 2 Dynacords hadden gekregen etc.
Nu wist ik dat van 1 dynacord nog maar 2 speakers werkte en dat de piezo het ook niet meer deden.
Nu zit ik met het idee om deze kist om te bowen aangezien de behuizing nog wel in orde is. Ik heb al een lijstje gemaakt met wat erin moet komen maar hoeveel watt de speakers en tweeters moeten zijn weet ik niet.
Hier mijn eigen bedenksel :
[FONT=Calibri]Vervanging van speakers van de kapotte dynacord door[/FONT]
[FONT=Calibri]4* ?? W speakers op 4 ohm [/FONT]
[FONT=Calibri]4* ?? w Tweeters op 4 ohm[/FONT]
[FONT=Calibri]De luidsprekers moeten 9 inch zijn om in de bestaande openingen te passen[/FONT]
[FONT=Calibri]De tweeters moeten 4 inch zijn om in de bestaande openingen te passen[/FONT]
25O watt speakers op 4 ohm is waar we aan moeten geraken omdat onze JB versterkerAX 400 )[/font] 200 Watt op 4 ohm geeft.
Zo zitten we met een “veiligheid” van 50 Watt
De vragen zijn dus :
Klopt dit met die "veiligheid" ?
Wat voor speakers moet'k halen ?
Wat voor tweaters moet'k halen ?
Klj kesselt en Roel dankt u !
In mijn eerste bericht vertelde ik dat wij ( Klj Kesselt) 2 Dynacords hadden gekregen etc.
Nu wist ik dat van 1 dynacord nog maar 2 speakers werkte en dat de piezo het ook niet meer deden.
Nu zit ik met het idee om deze kist om te bowen aangezien de behuizing nog wel in orde is. Ik heb al een lijstje gemaakt met wat erin moet komen maar hoeveel watt de speakers en tweeters moeten zijn weet ik niet.
Hier mijn eigen bedenksel :
[FONT=Calibri]Vervanging van speakers van de kapotte dynacord door[/FONT]
[FONT=Calibri]4* ?? W speakers op 4 ohm [/FONT]
[FONT=Calibri]4* ?? w Tweeters op 4 ohm[/FONT]
[FONT=Calibri]De luidsprekers moeten 9 inch zijn om in de bestaande openingen te passen[/FONT]
[FONT=Calibri]De tweeters moeten 4 inch zijn om in de bestaande openingen te passen[/FONT]
25O watt speakers op 4 ohm is waar we aan moeten geraken omdat onze JB versterkerAX 400 )[/font] 200 Watt op 4 ohm geeft.
Zo zitten we met een “veiligheid” van 50 Watt
De vragen zijn dus :
Klopt dit met die "veiligheid" ?
Wat voor speakers moet'k halen ?
Wat voor tweaters moet'k halen ?
Klj kesselt en Roel dankt u !
Comment