Premium PR:O serie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Premium PR:O serie

Hallo,

Ik heb al een ongeveer een jaar een HK Audio Premium PR:O systeem, maar ik ben niet te vrede over de hoge tonen van het systeem, de driver gaat niet hoog genoeg, klinkt kei dof, en als je het systeem harder zet dan klinkt hij schel,

Heeft iemand hier al een keer mee te maken gehad? Ik weet dat de kenners zeggen: gooi weg en koop een nieuwe set, Electro Voice of beter, maar dat is voor mij NOG geen optie.

Je kunt natuurlijk niet zo maar een nieuwe driver er in zetten
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Dat is niet wat je verwacht van HK P R : O... niet hoog genoeg? Ik weet niet welke kast uit de serie je hebt, maar dat zou echt geen probleem mogen zijn (tenzij je probeert te draaien met alleen sub )... wat voor versterker heb je er aan hangen en wat speel je er op af? Mp3 toevallig?
    Last edited by 4uss; 02-01-08, 10:54.

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Ik heb er een QSC Audio RMX 2400 op hange, 750 watt per kant. Ik dacht ook het licht een de versterker, EV Q66 op gehange, EV CP 2200 op gehange, Crown MA 2400 op gehange. Klinkt nog steeds niet goed, speel meestal van de pc af, maar we hebben het met cd`s geprobeert.

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Weet je zeker dat de driver niet kapot is ??

Ik gebruik zelf de PRO 12 monitors en die klinken prima, ook als het wat harder moet, met een Crown XTI2000 dus ????

Comment

• ostracized
          • May 2002
          • 214

ff toonfiets erop zetten? kun je kijken tot welke freq hij daadwerkelijk doorloopt.
          ik ken het setje niet maar misschien kun je met eq-en wat bereiken?

gr Otto
          (...)

Comment

• jaksev
            • Jul 2007
            • 365

Driver is al een keer vervangen. Ik heb het meen een EQ inderdaad nog niet geprobeert, ja wel een EQ die in mijn Soundcraft Live 32 zit, maar dat is niet zo uitgebreid als een 31-bands EQ.

Bedankt ik zal het proberen

Comment

• MarkRombouts
              • Jan 2005
              • 1391

Weet je zeker dat het filter dan nog in orde is. Er zit ook een beveiliging ingebouwd waardoor de driver niet zomaar kapot zou moeten kunnen gaan bij overbelasting.

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

ik zal is even kijken, ik heb de driver laatst open gehad, niks aan te zien ik had hem namelijk al een keer kapot gehad

Comment

• jaksev
                  • Jul 2007
                  • 365

Bedankt, voor de tips, ik heb het gevonden, "lampje" achter op de cross over. kapot, 24 Volt, wel raar. mja toch maar even naar een truck dealer dan

Comment

Working...