welke LF unit ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundmaker
    • May 2006
    • 16

welke LF unit ?

enkele weken terug heb ik 2 stuks Nexo MSI-C luidsprekers aangekocht.
    In 1 van deze kasten zit er een eminence omega pro. De andere driver zal
    hoogswaarschijnlijk een RCF zijn. Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen
    welk type van RCF er in deze kasten is gebruikt. Op de luidspreker zelf hangt enkel een orange sticker van Nexo zonder gegevens op.
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

beste, ik denk dat dit dezelfde speakers zyn als van een nexo si 1200.
    de systemen zyn van dezelfde periode, byde 18 inch.
    vermogens byna hetzelfde.

zou er niet van verschieten. nexo kennende. ze gebruiken slecht enkele soorten speakerts en hoog drivers.. bv hoog driver van alpha E is dezelfde als ps 15. en de bas van de ps 8 is dezelfde als die van de kleine geo....

9/10 is het een rcf de echte. dat zat in de si 2000 en de si 1200 ook dus...

Comment

• JVS
      • Mar 2004
      • 317

Originally posted by vegapower
      beste, ik denk dat dit dezelfde speakers zyn als van een nexo si 1200.
      de systemen zyn van dezelfde periode, byde 18 inch.
      vermogens byna hetzelfde.

zou er niet van verschieten. nexo kennende. ze gebruiken slecht enkele soorten speakerts en hoog drivers.. bv hoog driver van alpha E is dezelfde als ps 15. en de bas van de ps 8 is dezelfde als die van de kleine geo....

9/10 is het een rcf de echte. dat zat in de si 2000 en de si 1200 ook dus...
      Het is trouwens een 15", geen 18" zoals je schrijft. Daarnaast zit er in de SI1200 geen 15, maar een 12" op het LF (ATC)..

Het zou me niets verwonderen als het toch een heel oude PHL blijkt te zijn, vanwege de spaken die 100% overeenkomen met een huidige PHL 15".. Bel anders AudioXL eens op, en vraag wat hun als vervanger leveren ?

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Beste Matthijs Moderator,

Ik woon op Aruba dus over handel is geen sprake, waarom is dan toch mijn bericht verwijderd?
        Als moderator zou je dan toch echt ff wat beter je achtergrond informatie moeten doorzoeken.

Nogmaals, ik kan voor hem kijken welke speaker hij nodig heeft omdat ik goede kontakten heb met Nexo in Argentinie.

Jammer.....

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• mr flip
          • Jan 2008
          • 2

In de Mini System Integrated zitten 2 audax pr380......nog iets in, de 250 wat t versie, om het precies te weten moet ik ff in mijn kasten kijken.

mvg flip

Comment

• purplehaze
            • Jul 2004
            • 692

Hoi, afhankelijk van de leeftijd van de kasten (er zijn 3, 4 versies)
            zit er qua woofers in: ATC, AUDAX, PHL of RCF.
            Types weet ik helaas niet.
            De oudste kasten zijn voorzien van ATC. De jongste kasten van PHL, dezelfde speaker als in de PS15.

Zijn je midranges nog goed? daar is geen vervanging voor..

Comment

• JVS
              • Mar 2004
              • 317

Originally posted by purplehaze
              Zijn je midranges nog goed? daar is geen vervanging voor..
              Er is een hele goede vervanger... Echter aangezien mijn eerste post door de "moderator Mathijs" verwijderd is, zal ik dit waarschijnlijk niet nog eens mogen posten om jullie te helpen... Helaas.. Hulp bieden is hier blijkbaar verboden...!!

Comment

• purplehaze
                • Jul 2004
                • 692

die vervanger mag je volgens mij best posten da's idd gewoon hulp bieden.
                Opsommen van een merk met typenummer is nog steeds geen handel\

Comment

• salsa
                  • Jan 2007
                  • 1315

welke LF unit? Mail me maar...mag niets zeggen!!

Originally posted by JVS
                  Er is een hele goede vervanger... Echter aangezien mijn eerste post door de "moderator Mathijs" verwijderd is, zal ik dit waarschijnlijk niet nog eens mogen posten om jullie te helpen... Helaas.. Hulp bieden is hier blijkbaar verboden...!!
                  Ja jammer toch...
                  En op andere fronten is het schijnbaar wel toegestaan.....
                  Jammer Mathijs!

Dave.
                  [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Vind het opvallend en jammer dat er geen reactie komt van het Moderator-team...

Comment

• vegapower
                      • Nov 2004
                      • 355

Originally posted by JVS
                      Het is trouwens een 15", geen 18" zoals je schrijft. Daarnaast zit er in de SI1200 geen 15, maar een 12" op het LF (ATC)..

Het zou me niets verwonderen als het toch een heel oude PHL blijkt te zijn, vanwege de spaken die 100% overeenkomen met een huidige PHL 15".. Bel anders AudioXL eens op, en vraag wat hun als vervanger leveren ?
                      beste idd ik was abuis. het zyn 15 inch.
                      en u bent ook verkeerd.
                      de SI 1000 was met 12inch
                      de SI 1200 is met 15 inch !
                      als u het niet gelooft zoekt het op op www.nexo.fr
                      en dat zyn RCF speakers

Comment

• soundmaker
                        • May 2006
                        • 16

volgens Nexo zit er een audax PR 308W 8 ohm in maar die is langs geen kanten meer te vinden.Enkel een recone kit maar daar ben ik dus niks mee.
                        Heeft er soms iemand de T&S parameters zodat ik een vervanger kan zoeken. groetjes

Comment

• vegapower
                          • Nov 2004
                          • 355

op deze site staan heel deel oude speakers met gegevens. moet je maar eens tussen neuzen.

mvg

Comment

Working...