Beste forumleden,
Ik heb 4 Eminence Beta CX-10 coaxiale luidsprekers met de compression drivers (iets met 2002) en ik wil een hoorn ontwerp hebben voor deze luidsprekers omdat ze in een frontloaded kast net iets te weinig Mid produceren.
Ja ik weet dat je dit kan berekenen in HornResp maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen, daar ben ik niet te "nerd" voor
(wil niemand voor z'n kop slaan..
)
Ik zoek een ontwerp met maten bv. 600x300x500 mm (een platte hoorn dus, zoals vroeger de 4512 van JBL was) het liefst gesloten achterkamer en een breede hoorn.
Is er iemand die tijd heeft om daarmee aan de slag te gaan?
Ik kan de T/S per mail naar je toe sturen.
Alvast bedankt!
Dave
Ik heb 4 Eminence Beta CX-10 coaxiale luidsprekers met de compression drivers (iets met 2002) en ik wil een hoorn ontwerp hebben voor deze luidsprekers omdat ze in een frontloaded kast net iets te weinig Mid produceren.
Ja ik weet dat je dit kan berekenen in HornResp maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen, daar ben ik niet te "nerd" voor
(wil niemand voor z'n kop slaan..
)Ik zoek een ontwerp met maten bv. 600x300x500 mm (een platte hoorn dus, zoals vroeger de 4512 van JBL was) het liefst gesloten achterkamer en een breede hoorn.
Is er iemand die tijd heeft om daarmee aan de slag te gaan?
Ik kan de T/S per mail naar je toe sturen.
Alvast bedankt!
Dave

Comment