installatie textiel en geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Johanna
    • Oct 2007
    • 1

installatie textiel en geluid

[FONT="Verdana"]Dag beste lezer van mijn berichtje!

Ik ben studente textielontwerp en ik doe momenteel mijn masterjaar aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten (KASK) in Gent.
    Nu zou ik heel graag rond de combinatie "textiel en geluid" werken, ik zou een soort van installatie willen maken.
    Maar daar komt natuurlijk heel veel techniek bij kijken ..slik. Dus ik zoek langs deze weg eigenlijk iemand die me zou willen bijstaan daarin..
    Als iemand van jullie weet hoe je een systeem kan maken dat er voor zorgt dat doormiddel van druk een sensor geactiveerd wordt die in verbinding staat met een computer of installatie die dan vervolgens een bepaald geluid produceerd, en die wil dat geheim met mij delen dan zou mij dat tot de gelukkigste mens op aarde maken!

groeten
    Johanna
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik snap helemaal niets van je vraag, je wil doormiddel van druk geluidsdruk, vingerdruk, druk op textiel) een sensor activeren die vervolgens een geluid produceert..

er is vast iets op te verzinnen, maar kun je iets duidelijker uitleggen wat je nu precies in gedachen hebt.?
    Uiteraard staan we allemaal te springen om je de gelukkigste mens op aarde te maken, dus probeer het even te verduidelijken.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Beste Johanna,

Kijk even op: i_AM: interactive audiovisual media installation | introduction