[FONT="Verdana"]Dag beste lezer van mijn berichtje!
Ik ben studente textielontwerp en ik doe momenteel mijn masterjaar aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten (KASK) in Gent.
Nu zou ik heel graag rond de combinatie "textiel en geluid" werken, ik zou een soort van installatie willen maken.
Maar daar komt natuurlijk heel veel techniek bij kijken ..slik.
Dus ik zoek langs deze weg eigenlijk iemand die me zou willen bijstaan daarin..
Als iemand van jullie weet hoe je een systeem kan maken dat er voor zorgt dat doormiddel van druk een sensor geactiveerd wordt die in verbinding staat met een computer of installatie die dan vervolgens een bepaald geluid produceerd, en die wil dat geheim met mij delen dan zou mij dat tot de gelukkigste mens op aarde maken!
groeten
Johanna
Ik ben studente textielontwerp en ik doe momenteel mijn masterjaar aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten (KASK) in Gent.
Nu zou ik heel graag rond de combinatie "textiel en geluid" werken, ik zou een soort van installatie willen maken.
Maar daar komt natuurlijk heel veel techniek bij kijken ..slik.
Dus ik zoek langs deze weg eigenlijk iemand die me zou willen bijstaan daarin..Als iemand van jullie weet hoe je een systeem kan maken dat er voor zorgt dat doormiddel van druk een sensor geactiveerd wordt die in verbinding staat met een computer of installatie die dan vervolgens een bepaald geluid produceerd, en die wil dat geheim met mij delen dan zou mij dat tot de gelukkigste mens op aarde maken!

groeten
Johanna

Comment