help !!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miki24m
    • Jul 2007
    • 1

help !!!!!

hoi
    ik heb hier twee speakers staan die ooit me vader hebben gemaakt maar ik zou ze graag in ander vorm willen maken dus ben nu eigenlijk opzoek naar tekening of info over hoe diep of groot dit allemaal wel of niet mag zijn .de speakers zijn nu 62cm hoog 46 breed en 25 diep ,er zitten in phonic dome tweeter dpt70,midrange pm12 en wooferspeaker pw12120 (30cm geloof ik met max van 120watt)en crossover network van phonic

ik ben erg nieuw met dit en zou dan ook graag wat duidelijke dummie info willen hebben .en ik zou graag de speakers in zuil hebben inplaats van blokkendoos idee

wie o wie kan me helpen
    alvast bedankt
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Help jezelf al eerst eens door je onderwerp van je bericht aan te passen! Help kan zowel slaan op iemand die aan het verdrinken is als op iemand die een technisch probleem heeft. Zorg dat je berichttitel tenminste iets verklapt over de inhoud (was dat geen forumregel?)
    Twee: als dit een bassreflex kast was die goed was berekend dan is het belangrijk dat je de inhoud van de kast niet verandert. Dus eventueel wel de vorm maar niet de inhoud (aantal liter). Voor de middentoner en de tweeter maakt dit niets uit.
    Oh... en gebruik ook misschien de zoekfunctie van dit forum eens om te zoeken op zelfbouw... daar is hier al veel over geschreven.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

1. Volstrekt onleesbare tekst.
      2. Titel die nergens op slaat.
      3. Maling hebben aan de spelregels voor het forum.
      4. Hifi onderwerp.

Tip: www.hififorum.nl

Onderwerp afgesloten.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...