Ciare

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wout
    • May 2003
    • 100

Ciare

Waar zou ik in Belgie aan de ciare 12.00sw kunnen geraken?
    Ik weet dat ik kan bestellen via speakerstore maar dan moet ik al op voorhand betalen en dat vind ik niet zo een goed idee.
    Ik zou liever gewoon onder rembours willen betalen, als het dan echt niet mogelijk is om deze speakers ergens af te gaan halen .
    Nederland is ook niet zo een probleem ik wil er gerust een eindje voor rijden :-)

MVG
    The leader knows, Dateq!
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

De mensen achter speakerstore hebben inmiddels wel bewezen dat ze een betrouwbaar adres zijn om speakers te bestellen.
    Laat ik het anders zeggen: Een adres waar ik netjes vooraf zou betalen en waarvan ik dan zeker weet dat ze de gemaakte afspraken nakomen.
    tis alleen...ik ben niet zo'n zelfbouwer

Comment

• Rademakers
      • Jul 2003
      • 1281

Het is dat ik te traag ben om vooraf te betalen anders zou ik ook gerust vooraf betalen bij Speakerstore (nu haal ik ze op of onder rembours).

Mvg Johan

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Of ik bestel ze, en je haalt ze bij me af. Voor speakerstore hoef je niet bang te zijn iig dat ze je in de maling nemen ofzo
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• wout
          • May 2003
          • 100

Oke, dan ga ik het zo proberen denk ik, ik ga straks nog naar een leverancier hier in belgie; mss dat hij er wel aan kan geraken

Ik zal het jullie iig laten weten net als de fotos als ze klaar zijn Kan wel nog even duren...
          The leader knows, Dateq!

Comment

Working...