Zoals jullie weten heb ik een jaar geleden de kappa45 kast gebouwd met de kappa12 van eminence..
Nu wil ik deze zomer een nieuw project gaan doen!
Ik wil een kast gaan bouwen die (ongeveer) net zo compact is als de kappa45 maar dan een stuk lager gaat en krachtiger is!
Mijn bedoeling is namelijk om een hele compacte sub(set) te hebben die bestaat uit allemaal (relatief) zware kleine compacte subblokken die makkelijk te dragen zijn!
Na veelvuldig meerder speakers vergeleken te hebben leek me dit een zeer geschikte kandidaat en verbetering t.o.v. de kappa12
4" voice coil ipv 3"
700 watt Aes ipv 450
er zo zijn er nog veel meer verbeteringen tov de kappa12
Gezien het feit ik een slechte berekener van kasten ben, heb ik jullie hulp nodig om een goede kast te ontwerpen voor de luidspreker!
Ik wil weer een Br kast maken met de speaker aan de voorkant en 1 bassleuf onderin, of: 2 schuine baspoorten in de hoeken onderin
Mijn vraag is: is het te doen om een compacte sub te maken voor deze luidspreker die lekker drukt in het laag?
Ik wil de kast van 22mm berkenmultiplex gaan maken
Ik hoop dat jullie (en dan bedoel ik alleen de echte ervaren "boxen-berekeners" onder ons
) me kunnen adviseren?
Misschien wil SPS me ook weer helpen deze keer? die heeft vorige keer een uitstekende kast berekend voor de kappa12 waar ik nogsteeds erg blij mee ben
Nu wil ik deze zomer een nieuw project gaan doen!
Ik wil een kast gaan bouwen die (ongeveer) net zo compact is als de kappa45 maar dan een stuk lager gaat en krachtiger is!
Mijn bedoeling is namelijk om een hele compacte sub(set) te hebben die bestaat uit allemaal (relatief) zware kleine compacte subblokken die makkelijk te dragen zijn!
Na veelvuldig meerder speakers vergeleken te hebben leek me dit een zeer geschikte kandidaat en verbetering t.o.v. de kappa12
4" voice coil ipv 3"
700 watt Aes ipv 450
er zo zijn er nog veel meer verbeteringen tov de kappa12
Gezien het feit ik een slechte berekener van kasten ben, heb ik jullie hulp nodig om een goede kast te ontwerpen voor de luidspreker!
Ik wil weer een Br kast maken met de speaker aan de voorkant en 1 bassleuf onderin, of: 2 schuine baspoorten in de hoeken onderin
Mijn vraag is: is het te doen om een compacte sub te maken voor deze luidspreker die lekker drukt in het laag?
Ik wil de kast van 22mm berkenmultiplex gaan maken
Ik hoop dat jullie (en dan bedoel ik alleen de echte ervaren "boxen-berekeners" onder ons
) me kunnen adviseren?Misschien wil SPS me ook weer helpen deze keer? die heeft vorige keer een uitstekende kast berekend voor de kappa12 waar ik nogsteeds erg blij mee ben

Zal eens kijken voor je.

duitse cm= belgische/nederlandse cm hoor...

)
Comment