Hoi beste bouwers,
de meeste onder ons kennen hem wel,

Zo, ik ben van plan een setje van dit ontwerp te gaan bouwen, maar heb nog enkele vragen over de componenten.
Op dit moment heb ik al 2 beyma 10M250 woofers, hagelnieuw, maar helaas kon ik er maar 2 in deze staat kopen, deze types worden namelijk niet meer geleverd.
Is het mogelijk om per kast een beyma 10" te plaatsen + een 10" van ander merk, maar gelijkaardige specs?
of is dit idee uitgesloten?
zoja, weet iemand toevallig een 10" model, gelijkaardig aan de beyma?
Op het plan staan wel enkele mogelijkheden, maar helaas komen deze qua belastbaarheid niet overeen..
de beyma namelijk 250 watt / eminence 500 watt/ rcf 150 watt
volgende vraag,
Is er een goedkoper alternatief voor de CP800 ti ?
deze zijn me namelijk net iets te duur, zeker de nieuwprijs, als ze zelfs nog verkocht worden.
alvast bedankt,
David.
(ps, mocht iemand toevallig deze drivers te koop hebben,of ergens weten staan, wel in goede staat, mag je me altijd mailen)
de meeste onder ons kennen hem wel,

Zo, ik ben van plan een setje van dit ontwerp te gaan bouwen, maar heb nog enkele vragen over de componenten.
Op dit moment heb ik al 2 beyma 10M250 woofers, hagelnieuw, maar helaas kon ik er maar 2 in deze staat kopen, deze types worden namelijk niet meer geleverd.
Is het mogelijk om per kast een beyma 10" te plaatsen + een 10" van ander merk, maar gelijkaardige specs?
of is dit idee uitgesloten?
zoja, weet iemand toevallig een 10" model, gelijkaardig aan de beyma?
Op het plan staan wel enkele mogelijkheden, maar helaas komen deze qua belastbaarheid niet overeen..
de beyma namelijk 250 watt / eminence 500 watt/ rcf 150 watt
volgende vraag,
Is er een goedkoper alternatief voor de CP800 ti ?
deze zijn me namelijk net iets te duur, zeker de nieuwprijs, als ze zelfs nog verkocht worden.
alvast bedankt,
David.
(ps, mocht iemand toevallig deze drivers te koop hebben,of ergens weten staan, wel in goede staat, mag je me altijd mailen)

[/IMG]
(en gesuggereerde highpass), de dip zit rond de 50-60 Hz en is gewoonlijk 3-6 dB.
Comment