Hallo,
Ik ben zojuist terug van Ivo, heb de hybrides gehoord, en deze klinken erg goed. Hij had een lowcut van 56 hz erop, maar ik had niet zo iets van *heej ik mis iets* ze gaan dus laag genoeg naar mijn mening.
Over de druk valt niet te twisten, deze drukken echt GOED door.
Ik stond op 30 meter afstand en kon de druk nog in me maag voelen.
De tops waren ook perfect, er is al veel over verteld, de DE250 van b&c.
Deze klinkt echt perfect geen greintje schellheid te horen ook niet als ze super hard staan! Voor mensen die dus een compacte set willen hebben met een goede bass die goed doordrukt en tops die mooi zuiver/helder/warm klinken, voor pak een beet 150/200 personen moet je echt eens aankloppen bij Ivo.
Voor de geinteresseerden heb ik hier een aantal foto's.
Groetjes
Sjors Vink
Ik ben zojuist terug van Ivo, heb de hybrides gehoord, en deze klinken erg goed. Hij had een lowcut van 56 hz erop, maar ik had niet zo iets van *heej ik mis iets* ze gaan dus laag genoeg naar mijn mening.
Over de druk valt niet te twisten, deze drukken echt GOED door.
Ik stond op 30 meter afstand en kon de druk nog in me maag voelen.
De tops waren ook perfect, er is al veel over verteld, de DE250 van b&c.
Deze klinkt echt perfect geen greintje schellheid te horen ook niet als ze super hard staan! Voor mensen die dus een compacte set willen hebben met een goede bass die goed doordrukt en tops die mooi zuiver/helder/warm klinken, voor pak een beet 150/200 personen moet je echt eens aankloppen bij Ivo.
Voor de geinteresseerden heb ik hier een aantal foto's.
Groetjes
Sjors Vink
Comment