zelfbouw (punisher of wat dan ook)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harry johan
    • Mar 2006
    • 2

zelfbouw (punisher of wat dan ook)

Wanneer kan ik nu eens eindelijk al die "theoretische" mooie boxen beluisteren/testen/etc. met een live band. Ik vindt dat er nog steeds mensen zijn die weer het wiel denken uit te kunnen vinden. Al deze ontwerpen brengen bij verkoop NIETS op, immers het blijft ten alle tijden zelfbouw. Als het allemaal beter, mooier en/of harder zou kunnen met minder vermogen, kleinere boxen, lagere kosten en ga zo maar door, dan zouden toch alle speakerfabrikanten/de "echte" verhuurbedrijven en ga zo maar door, hiervan gebruik gaan maken.
    Wel snap ik ook wel dat een auto welke rijdt op water of gras, milieu vriendelijker is dan een auto welke rijdt op benzine.
    Maar ook dat blijft en blijkt alleen maar een theorie te zijn. (VOORLOPIG).
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Als ik je andere topics zo lees: Zou het niet veel handiger zijn als je zegt wat je daadwerkelijk dwars zit? Dit heeft meer weg van in het wilde weg trappen in de hoop iets te raken, ik denk dat er weinig mensen van onder de indruk raken. Zeker als het over speakers hebt die erg aanslaan in de praktijk

Onder welke account kennen we je nog meer? Zeg even wat je dwars zit, zo'n topic hebben we nog niet gehad. Over het waarom van zelfbouw is al genoeg gepraat (zoekmachine)

Mvg Johan
    Last edited by Rademakers; 10-03-06, 12:02.

Comment

• extremebottens
      • Mar 2006
      • 153

Originally posted by Rademakers
      Als ik je andere topics zo lees: Zou het niet veel handiger zijn als je zegt wat je daadwerkelijk dwars zit? Dit heeft meer weg van in het wilde weg trappen in de hoop iets te raken, ik denk dat er weinig mensen van onder de indruk raken. Zeker als het over speakers hebt die erg aanslaan in de praktijk

Onder welke account kennen we je nog meer? Zeg even wat je dwars zit, zo'n topic hebben we nog niet gehad. Over het waarom van zelfbouw is al genoeg gepraat (zoekmachine)

Mvg Johan
      Ik snapte er ook al niets van Rademakers maar goed, heb je nog wat antwoorden op mijn vragen? Ik wordt een beetje nieuwschierig, laten we deze mensen maar gewoon negeren, heeft vaker goed gewerkt, dit is niet de eerste grapjas die we tegenkomen?

Groeten,

Martin Ottens

Comment

Working...