Hier nog een 3 speakers aan elkaar geknoopt in een kistje en aangesloten, niet dat er veel uitkwam want de versterker ging gelijk over ze nek met die lage impedantie. ;D
Boxen ombouwen
Collapse
X
-
-
Ja idd, ik wordt er af en toe een beetje moe van van dat soort mensen.
Zo'n jongen die vind dat gewoon leuk om te doen en vraagt ons om advies.
Tuurlijk weten wij wel hoe het beter kan maar een koe vergeet vaak dat hij ook kalf geweest is.
Gr Ron.U draait, Wij vragen.Comment
-
Als je er nou een 2 in serie zet en de derde er paralel op.SpeakertjeHier nog een 3 speakers aan elkaar geknoopt in een kistje en aangesloten, niet dat er veel uitkwam want de versterker ging gelijk over ze nek met die lage impedantie. ;D
ik denk dat dat wel beter gaat.
Gr Ron.U draait, Wij vragen.Comment
-
ik hoop dat je het na het bekijken van deze link snap, als dat niet zo is geef je maar een gil.
Comment
-
Haha, dit gaat over heeeeeel lang geleden. 3de jaar HBO elektro snapt dat nu welOriginally posted by S500DAls je er nou een 2 in serie zet en de derde er paralel op.
ik denk dat dat wel beter gaat.
Gr Ron.
Ik geef maar aan hoe mijn begin was
M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
[FONT=Verdana]De kleur is het mooiste zwart.
Misschien een wat dunner gebruiken omdat een dikke toch wat geluid tegen houd, maar ja natuur lijk ook weer niet al te dun dat die zo kapot gaat.
Voor de rest gebruiken wij eigelijk normaal martiaal wat brand vertragend werkt of helemaal niet kan branden, maar ik denk dat voor jou dit niet nodig is.[/FONT]Comment
-
Dan moet je wel een erg dikke moeder hebben
op de markt bij de doeken-man hebben ze vast wel mooi stukkie doek
Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Idd, wij hebben hier in de buurt zo'n "Ali's lapjes hal"
Als tip kan ik je dan geven, hou de stof tegen het licht en als je er nog iets doorheen kan kijken is het wel geschikt. (als het ook nog eens wat rek heeft dan is het helemaal mooi, kan je het opspannen)
Die pantie tip is toch wel een slechte tip hoor, dan krijg je boxen met een nogal penetrant luchtje er aan hahahahahaLast edited by beyma; 26-02-06, 17:07.Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Noh flauw hoor???? ik noemde alleen de goedkoopste optie niet de besteDie pantie tip is toch wel een slechte tip hoor, dan krijg je boxen met een nogal penetrant luchtje er aan hahahahaha
Eneuh dit is wel een beledigingvoor zijn moeder en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Gr Ron.U draait, Wij vragen.Comment
-
Ik denk dat je al aardige adviezen hebt gekregen. Het leuke hieraan is, als jezelf iets bouwt, je ook ervaring opdoet. of deze nou goed of slecht is, die ervaring heeft altijd nut. Ook ik heb in het verleden twee grote kasten gebouwd van breedbandspeakers. Deze had ik serie parallel aansgesloten en allemaal netjes over de voorkant verdeeld. 16 speakertjes van 30W max per kast. Het geluid was helemaal nog zo slecht niet, de speakertjes had ik voor niets gehad, het hout bij de hoouthandel laten zagen en mijn vader had nog een pot zwarte verf staan.
Achteraf gezien was het bouwen de grootste lol ( en heeft ook bijna niets gekost ).Comment





Comment