systeem van gestoffeerd naar gelakt maken.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

hier een linkje naar foto's van mijn gelakte set basskastjes.

miss dat het je op ideeen brengt. Hier werkt het goed, maar beschadigingen hou je altijd. Kwestie van beetje bijwerken elke keer.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

hehe spijkerbroeken van een hip hopper gejat ??

ik vind het wel een goede oplossing, lijkt me dat dit vooral in de hobby prima voldoet .....mischien stof van een (oud) achtergrond doek gebruiken...is mooi zwart en nog sterk ook.....

ik heb zelf ook nog een paar kastjes die best een hoes kunnen gebruiken.

kan ik de naaipatronen ook in de libelle vinden ??

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

Hoi zag net dat er bij mijn vorige reactie helemaal geen link geplaats is bij dze dus nogmaals

dit is de stoffering die dan eventueel om de set heen zou komen, wat vinden jullie hier van?

groeten en alvast bedankt Arjan

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

to jens: je schopt me erg hard tegen de schenen zo, Ik gebruik ze namelijk een keer of 80-90 per jaar, dus niet echt hobby achtig lijkt mij. Ik weet ook wel dat dit niet alles tegenhoud maar de meeste krassen gebeuren tijdens het vervoer, truss, statieven, vlinderslot die tegen de kasten aanschaven. Deze stof is zeer sterk, gevoerd en houdt echt wel het meeste tegen. wanneer je goed naar de foto's hebt gekeken zie je dat de wielplaten net iets groter zijn als de kasten en dus staan de speakers niet tegen andere voorwerpen aan in de bus, of aanhanger. Een flightcase hiervoor bouwen zou erg onhandig worden en dubbelzinnig zijn. En geloof mij, ik bouw bijna overal een flightcase voor, zo ook voor mn speigelbollen van 20 euro de stuk. (en dan heb ik het niet over een lullig in elkaar geschroefd kistje)
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

dit is de stoffering die dan eventueel om de set heen zou komen, wat vinden jullie hier van?
            Zo te zien is het van dat 100% nylon Kwantum hallen tapijt, ik heb het ook al eens jaaaaaren geleden om een subje gehad, het is erg stug om te bekleden en nadat iemand het volgende tegen mij had gezegt "hee, ik wist niet dat de kijkshop ook zulke boomboxen verkocht?!" heb ik het er meteen de volgende dag nog van af gerukt

Met andere woorden, het is oke spul, maar de uitstraling van een goedkoop kastje....
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...