Ik was vandaag wat aan het rondzoeken, en kwam nu ook de X10 tegen.
Wat is het grote verschil tussen de X10 en de X12? Behalve dat de ene 10" is en de andere 12" ? Welke zal beter klinken?
Maakt het iets uit welke 60 graden hoorn met driver ik in de kast plaats? Kunnen jullie me iets aanraden of juist afraden voor in de X12?
Beste een 1" , 1,4" 1,5" of 2" ?
Persoonlijk vind ik een 2" meestal niet zo sprankelend klinken...
Wat is het grote verschil tussen de X10 en de X12? Behalve dat de ene 10" is en de andere 12" ? Welke zal beter klinken?
Maakt het iets uit welke 60 graden hoorn met driver ik in de kast plaats? Kunnen jullie me iets aanraden of juist afraden voor in de X12?
Beste een 1" , 1,4" 1,5" of 2" ?
Persoonlijk vind ik een 2" meestal niet zo sprankelend klinken...



, en de Neodymium drivers 102ND en 122ND zijn door de kleine Xmax niet geschikt.
Comment