BMS speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Originally posted by Contour
    De BMS 15N840 is qua kastgrootte, diepgang en maximale SPL zeer lastig te verslaan. Dit komt met name door de extreem grote x-max van 14mm.

MVG Contour
    Dus een dubbele 12" is niet aan de orde ???
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Rademakers
      • Jul 2003
      • 1281

In dit geval niet

De behuizing/tuning, gegeven in de pdf geeft mooie resultaten. Er mag wel flink wat vermogen op.

Mvg Johan
      Last edited by Rademakers; 11-02-06, 15:42.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by sis
        Misschien zou het leuk zijn om een dubbele 12" sub te ontwerpen ( met deze desbetreffende speaker, basreflex... ) in een relatieve kleine behuizing met een laag gewicht , maar toch met behoorlijke specificaties en prestaties !!
        ben zeer geinteresseeerd, alleen al vanwege het feit dat ome john geen dubbele 12" heeft...
        wl een 2x10 (ums) en een 2x 15 (usw)..

heb nog wel wat gegevens voor je waar nodig...

Comment

• b bone
          • Feb 2006
          • 1

eindelijk BMS erkenning

Hallo,

Ik bouw al enige tijd met BMS. Jammer dat deze speakers nog niet de erkenning krijgen die ze waard zijn.
          Ik heb nu 2 SUB's met elk 2 x 15N840 er in. Per sub 2 x 1500W 8ohm (powersoft), dus totaal 6kW. Het geheel geeft een Meyer 600HP effect (en misschien wel meer). gemeten 130 dB continu van 30 tot 120 Hz.

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Originally posted by b bone
            Hallo,

Ik bouw al enige tijd met BMS. Jammer dat deze speakers nog niet de erkenning krijgen die ze waard zijn.
            Ik heb nu 2 SUB's met elk 2 x 15N840 er in. Per sub 2 x 1500W 8ohm (powersoft), dus totaal 6kW. Het geheel geeft een Meyer 600HP effect (en misschien wel meer). gemeten 130 dB continu van 30 tot 120 Hz.
            Heb je hier ook een tekening van ?
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• walter
              • Feb 2005
              • 34

Deze zitten bij ons in de THL4 van turbosound, zijn wel de oem speakers.
              Heb bij de leverancier eens een bestelling willen doen maar deze kregen spijtig nog geen factuur opgestuurd.

Comment

Working...