Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Misschien zou het leuk zijn om een dubbele 12" sub te ontwerpen ( met deze desbetreffende speaker, basreflex... ) in een relatieve kleine behuizing met een laag gewicht , maar toch met behoorlijke specificaties en prestaties !!
ben zeer geinteresseeerd, alleen al vanwege het feit dat ome john geen dubbele 12" heeft...
wl een 2x10 (ums) en een 2x 15 (usw)..
Ik bouw al enige tijd met BMS. Jammer dat deze speakers nog niet de erkenning krijgen die ze waard zijn.
Ik heb nu 2 SUB's met elk 2 x 15N840 er in. Per sub 2 x 1500W 8ohm (powersoft), dus totaal 6kW. Het geheel geeft een Meyer 600HP effect (en misschien wel meer). gemeten 130 dB continu van 30 tot 120 Hz.
Ik bouw al enige tijd met BMS. Jammer dat deze speakers nog niet de erkenning krijgen die ze waard zijn.
Ik heb nu 2 SUB's met elk 2 x 15N840 er in. Per sub 2 x 1500W 8ohm (powersoft), dus totaal 6kW. Het geheel geeft een Meyer 600HP effect (en misschien wel meer). gemeten 130 dB continu van 30 tot 120 Hz.
Deze zitten bij ons in de THL4 van turbosound, zijn wel de oem speakers.
Heb bij de leverancier eens een bestelling willen doen maar deze kregen spijtig nog geen factuur opgestuurd.
Comment