DAP RW-155 hoorn defect

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jesp_J
    • May 2004
    • 18

DAP RW-155 hoorn defect

Onze hoorn van de DAP RW-155 speaker is stuk. We weten niet welke nieuwe we er nu in moeten zetten en hoe dit moet. We hebben de speakers over 3 en een halve week nodig, kan iemand ons misschien helpen of info geven?

We hebben ze echt over 3,5 weken nodig want dan begint de caranval en dan hebben we ze weer nodig voor op onze carnavalswagen.

Alvast heel erg bedankt.
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

Bij je dealer informeren naar zgn. spare parts.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• chrisboutsen
      • Jan 2006
      • 32

Ik heb ze ook defect gehad, en kon er geen wisselstukken voor krijgen, maar wie zoekt die vind hé, ik heb bij MONACOR een diaphragma gevonden wat identiek hetzelfde was, wel niet goedkoop, +/-50€ per stuk geloof ik,
      maar ik heb ze wel nooit meer stuk gehad,

kijk hier maar eens:

als ik mij niet vergis was het bij mij de: MHD-172/VC

Groetjes

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Originally posted by chrisboutsen
        Ik heb ze ook defect gehad, en kon er geen wisselstukken voor krijgen, maar wie zoekt die vind hé, ik heb bij MONACOR een diaphragma gevonden wat identiek hetzelfde was, wel niet goedkoop, +/-50€ per stuk geloof ik,
        maar ik heb ze wel nooit meer stuk gehad,

kijk hier maar eens:

als ik mij niet vergis was het bij mij de: MHD-172/VC

Groetjes
        Ook ik toen eens stuk gehad, die dingen kunnen niet zoveel hebben.. Ik had diafragma's van Visaton, welke vrijwel identiek waren.

De echte vervangers voor de Dap's kosten slechts 15,95 en zullen vast ook hier bij J&H te bestellen zijn.
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

gewoon niet moeilijk doen en gelijk een goede erin ( beyma ) ofzo. Maar je dealer moet die gewoon kunnen leveren hoor !

Zover ik weet zijn ze gewoon leverbaar bij highlite ( zou ook kunnen dat ze weer op zijn ) je bent nl niet de eerste waar dit bij gebeurt.

Je zou ook de PT34 of PT44 van JB kunnen nemen deze is ook een vrij goede driver

Deze kosten 24,90 ( PT34 1,5" ) en 37,28 ( PT44 1,75" ) let op DIT ZIJN COMPLETE DRIVERS !

Comment

• chrisboutsen
            • Jan 2006
            • 32

Originally posted by mephisto
            gewoon niet moeilijk doen en gelijk een goede erin ( beyma ) ofzo. Maar je dealer moet die gewoon kunnen leveren hoor !

Zover ik weet zijn ze gewoon leverbaar bij highlite ( zou ook kunnen dat ze weer op zijn ) je bent nl niet de eerste waar dit bij gebeurt.

Je zou ook de PT34 of PT44 van JB kunnen nemen deze is ook een vrij goede driver

Deze kosten 24,90 ( PT34 1,5" ) en 37,28 ( PT44 1,75" ) let op DIT ZIJN COMPLETE DRIVERS !
            Ik zou het dan toch maar bij JB houden, ik heb een tijdje terug twee JBL drivers gekocht met aardig wat vermogen... maar eentje was wel duurder dan een hele DAP-RW115 van +/-200€

Comment

Working...