4 x dubbel 10" hoorngeladen toppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Ik zal er niet over doorzeuren wat nu beter vast zit , maar vertel eens, wat is de reden dat je multiplex en spaanplaat door elkaar gebruikt ?? Waarom niet gewoon alles van multiplex ???
    Een antwoord als "het is maar voor carnaval / studenten" is wat slapjes, als het met budget te maken heeft oke, maar maak dan alles van MDF 12 of 15 mm dat kost je 15 euro per plaat ofzo....

En dat "spul" voor de gaten, dat zal wel Gupa geweest zijn!

Een jonge timmerman...... (nou ja,ik ben 30,met 13 jaar -timmer- ervaring )
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Originally posted by beyma
      Ik zal er niet over doorzeuren wat nu beter vast zit , maar vertel eens, wat is de reden dat je multiplex en spaanplaat door elkaar gebruikt ?? Waarom niet gewoon alles van multiplex ???
      Een antwoord als "het is maar voor carnaval / studenten" is wat slapjes, als het met budget te maken heeft oke, maar maak dan alles van MDF 12 of 15 mm dat kost je 15 euro per plaat ofzo....

En dat "spul" voor de gaten, dat zal wel Gupa geweest zijn!

Een jonge timmerman...... (nou ja,ik ben 30,met 13 jaar -timmer- ervaring )
      Nouja, ik weet het eigenlijk ook niet het spaanplaat is wel wat mm'ers dikker, niet dat het veel zegt natuurlijk, maar vind dit wel fijn werken..

De hoofdreden wat ik zo bedenken kan is dat het multiplex snel splijten ging, gek genoeg.. Het is dan ook 2dehands hout, wel nog goede staat, maar toch... en op deze manier bevestigen denk ik dat het hout niet verder 'kapot' gaan kan, ofzo..?

MDF vind ikzelf rothout, dan liever spaanplaat.. Tsjah, kan eigenlijk verder geen reden bedenken, ik weet zelf wel dat dit erg strak zit.. En ik het hout hier staan heb...
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

beetje jammer dat je geen reden heb edie in spaanplaat ken je amper boren want dan brokkelt het al weg, in multiplex is prima te schroeven, wel gewoon eerst voorboren uiteraard!
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Originally posted by speakerfreak
          beetje jammer dat je geen reden heb edie in spaanplaat ken je amper boren want dan brokkelt het al weg, in multiplex is prima te schroeven, wel gewoon eerst voorboren uiteraard!
          Het valt wel mee, en gebruik alleen fijne spijkertjes De echte verbinding moet de lijm doen natuurlijk

Maar, zodra het straks helemaal klaar is, wall-to-wall bracing, hoekverstevingen én bekleed heb je geen last meer van het hout.. Al vaker spaanplaat gebruikt, met een goede afwerking is het prima hout
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

En hoe gaat het klinken ,
            Waar daar gaat het hem toch over
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Originally posted by sis
              En hoe gaat het klinken ,
              Waar daar gaat het hem toch over
              sis
              Belangrijkste Geen idee nog..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment