EAW kastje met RCF L15P200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Hm, de toppen hangen naar rechts over. Flens had misschien toch verder naar het midden van de top gekund??
    Of is alles gezichtsbedrog

Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

Originally posted by ronny
      Ja dat kan die wel eens goed zijn, aangezien onze set ook alpha noemt. Zit ook in kisten met alpha op 2 bassen per kist en 1 top per kist Hoe oud die set nu precies is weet ik niet, heb ook geen idee hoe lang wij die set nu eigenlijk hebben.
      Kwa versterking zit er carver bij... pt2400op het sublaag PT1800 op de bas/mid en hoog valt me nu net niet te binnen
      processor mx800i
      Denk dat wij de set wel gekocht hebben via hollandPA, daar hangt meen ik ergens nog een stickertje van op

overigens ziet je setje er erg goed uit hugo. Maar zie ik het nu goed dat de paal niet helemaal centraal in je top staat? Waarschijnlijk licht het zwaartepunt daar dan ook niet...?

mvg
      ronny
      mijn hoofd zit er een PM720 oid op top. De sticker van HollandPA zal wel kloppen: daar komt de set oorspronkelijk vandaan.
      Detail: het zijn twee verschillende soorten tops: te zien aan de vliegstrip die in het ene type dieper ligt dan de ander.Uit
      (en dat uit mijn geheugen na 5 jaar de set niet gebruikt te hebben....)

Nog even on-topic: waar heb je het tapijt mee verlijmd?
      En is het gewoon tapijt, of is het toch de "originele" luidspreker tapijt?

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

kan wel eens heel goed kloppen van die versterker.
        verschillende tops kan wel, heb er nog niet echt op gelet, zaterdag eens doen. kan ik mss ook meteen een aantal foto's maken

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• @ndrew
          • Jun 2005
          • 220

ziet er perfect uit alsof ze uit de winkel komen maar zou je de toppen niet een kwart slag draaien en op de paal kunnen steken vind ik er persoonlijk mooier uit zien
          <laat het maar draaien>

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Hugo, ik zie dat je maar 6 schroeven hebt gebruikt voor jou rooster !!
            Is dit voldoende ( wat trillingen betreft )
            Bij mijn originele SB150 r zitten er om de 10 cm een schroef + een soort rubber tussen het rooster en de kast
            Last edited by sis; 03-01-06, 20:19.
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• hugovanmeijeren
              • Oct 2004
              • 1436

Originally posted by jakkes72
              Nog even on-topic: waar heb je het tapijt mee verlijmd?
              En is het gewoon tapijt, of is het toch de "originele" luidspreker tapijt?
              Het 'originele' luidspreker tapijt, zoals jij het noemt, is er natuurlijk voor gebruikt. Verlijmt met Bison Tix.

Hm, de toppen hangen naar rechts over. Flens had misschien toch verder naar het midden van de top gekund??
              Of is alles gezichtsbedrog

Paul
              Deze toppen zijn eigenlijk monitoren (zoals nog net te zien op de bovenste foto, links onderin de hoek), dus ze lopen schuin af. Het zwaartepunt ligt dan ook niet helemaal in het midden, maar in het hogere gedeelte.

ziet er perfect uit alsof ze uit de winkel komen maar zou je de toppen niet een kwart slag draaien en op de paal kunnen steken vind ik er persoonlijk mooier uit zien
              Je hebt gelijk, dat zou mooier lijken, maar dat gaat helaas niet met een monitor. Als we deze toppen wel als monitor gebruiken, dan komt er een setje EV SX100's op. Maar voor in de toekomst zitten we toch nog wel eens te kijken naar een stel zwaardere toppen, maar als 15 jarige kan je nou eenmaal niet alles hebben.

Hugo, ik zie dat je maar 6 schroeven hebt gebruikt voor jou rooster !!
              Is dit voldoende ( wat trillingen betreft )
              Bij mijn originele SB150 r zitten er om de 10 cm een schroef + een soort rubber tussen het rooster en de kast.
              Tot nu toe lijkt het goed (schroeven zijn sinds vandaag zwart trouwens), maar 27 januari hebben we een klusje in Huize Maas, Groningen (vrij grootte zaal waar we een paar bandjes moeten doen) en daarna zullen we het weten of alles goed in orde is.
              Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Verheyen
                • Jan 2007
                • 65

demping

Moet er in deze subjes dempingsmateriaal aangebracht worden?

mvg

Bert

Comment

• Freek Fokker
                  • Aug 2003
                  • 495

Ja, loose fill watten.
                  SR20DET

Comment

Working...