drukkamer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

http://www.speakerplans.com/index.php?id=186horn of basreflex.

Mvg Johan

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

idd mooie hoorns, die 186 hoorns!
      met zn twee moet het toch zeker een aanvulling wezen

Comment

• tommyguitar
        • Nov 2005
        • 12

oke,ik denk dat ik ga voor compacte BR-kasten in combinatie met BP kasten of punishers, heb commentaar eens gelezen en als dat allemaal waar is dan zijn dat beesten van kasten,iemand met zulke kasten?graag jullie bevindingen aub,let wel dit is hoofdzakelijk voor livegebruik niet voor DJ toestanden enzo...

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

citaatke,ik denk dat ik ga voor compacte BR-kasten in combinatie met BP kasten of punishers
          Wil je verschillende soorten voor hetzelfde frequentiegebied gaan gebruiken? Dat is niet aan te raden.

De Punisher's zijn prima kasten maar die 400 man met 2 stuks zou ik relativeren, als achtergrondmuziek of met 2 per kant wellicht. Bovendien zijn ze voor een specifieke 12".

Mvg Johan

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

citaat:Geplaatst door tommyguitar
            heb commentaar eens gelezen en als dat allemaal waar is dan zijn dat beesten van kasten,iemand met zulke kasten?graag jullie bevindingen aub,let wel dit is hoofdzakelijk voor livegebruik niet voor DJ toestanden enzo...
            Zijn idd flinke kasten, en voor jou doeleinden denk ik voorlopig MEER dan zat.. Want hoevaak jij een feest voor 400 man zal draaien, ik betwijfel het nog.

Je mag welleens komen om ze te horen.

@Rademakers; met 2 stuks per kant zou ik GERUST voor 400 man durven te spelen, misschien wel meer.
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• tommyguitar
              • Nov 2005
              • 12

yow mannen,dit weekend op een peecker-set gemixt,die knallen goed door en gaan superlaag,baskastjes 18"front met daarboven een 15" BP,dit alles in een kast,DIT IS WAT IK ZOEK,maar dan voor zelfbouw natuurlijk,waarschijnlijk worden de 18 en de 15 intern nog eens spassief gefiltert,hier kwam zelfs geen uitgebreide proccessor aan te pas gewoon een behringer x-over,bestaan er zelfbouwprojecten voor iets dergelijks?

groeten Tom

Comment

Working...