magneet stuk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

magneet stuk

ik wou een das p12 speaker reconen..deze zat potvast...
    kwil de cone eruithalen..na veel gesleur is hy eruit. wat blijkt
    spoel niets aan te zien...
    maar het binnenste van die magneet zit gewoonweg los [B)]
    de speaker komt uit mclarren monitors...
    kheb deze in paket van 4 gekocht 2de hands... de kast is nergens stuk. geen tapijt kapot niets... de driver van het hoog die erin zat was wel ook stuk, spoel verbrand... kan iemand dit verklaren van die magneet?
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Waarschijnlijk heeft die monitor een flinke smak gemaakt, hierdoor is het center losgekomen.
    Ik heb dit soort fratsen vaker gezien, in alle gevallen was de speakerkast van flinke hoogte op de grond gestuitert. Met loctite 638 is deze speaker nog wel te repareren.

Groeten

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

normaal indien de kast van hoge hoogte gevallen is veronderstel ik dat deze toch ook stuk zou zyn niet? [xx(]
      weet iemand per ongeluk een speaker die erin kan passen als vervanging?
      mvg

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1066

hehe doet me denken aan een speaker die ik ooit is aan het opruimen was.....rolde zo de magneet uit de basreflex

Comment

• arie
          • Feb 2003
          • 550

Zo heb ik ooit een speaker van rcf gehad die van de fabriek af al een losse magneet bleek te hebben.hadden we eerst niet door omdat er niet heel veel speling in zat, dus we hebben toen eerste de speaker in de kast gezet en hij liep gelijk aan.Wij speaker er weer uit en recht met de magneet op de werkbank gelegd, liep die niet aan, wouden we de speker er weer inzetten en toen pakte ik hem bij de magneet vast en merkte dat er speling in zat, hij had dus gewoon net goed recht op de bank gelegen.Vond het wel gek dat dat ding zo kapot van af de fabriek werdt opgestuurd zullen ze daar geen kwalietijds check uitvoeren?groeten Arjan

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

Tuurlijk wordt de boel gecontroleerd, zal tijdens vervoer gebeurd zijn...
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

ach zolang het maar niet te vaak gebeurd

Comment

Working...