Beste lezer,
Afgelopen weekend hoorde ik de compacte monitor D&B MAX monitor speaker als full range topkast. Dit heeft bij mij een grote indruk achtergelaten, en ik wilde deze speaker zelf gaan bouwen. Inmiddels ben ik erachter welke coax unit in dit kastje thuishoort, en ook heb ik een filter ontwerp. Nu zoek ik alleen nog de bouwtekening van de kast, of in elk geval alle afmetingen aan de binnenzijde. Wie kan mij hieraan helpen? Alvast bedankt!
Afgelopen weekend hoorde ik de compacte monitor D&B MAX monitor speaker als full range topkast. Dit heeft bij mij een grote indruk achtergelaten, en ik wilde deze speaker zelf gaan bouwen. Inmiddels ben ik erachter welke coax unit in dit kastje thuishoort, en ook heb ik een filter ontwerp. Nu zoek ik alleen nog de bouwtekening van de kast, of in elk geval alle afmetingen aan de binnenzijde. Wie kan mij hieraan helpen? Alvast bedankt!

. Om er helemaal zeker van te zijn heb ik vanmiddag een mailtje naar audio-pro gestuurd, ben benieuwd wat ze ervan zeggen ALS ze er al iets van zeggen...

e 2 poorten hebben een diameter van 71,25 CM en de diepte van elke poort bedraagt 70 CM. Als je de MAX voor je hebt dan zitten deze poorten vanaf de zijkanten 55CM naar het midden toe, vanaf de hoogte van de baffle (dus niet de dikte van de zijpanelen erbij tellen!) zit deze 120 CM naar het midden toe
Comment