vervanger E120

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-BJ-sl
    • Jul 2004
    • 172

vervanger E120

heb ergens geleze dat er een vervangspeaker is gemaakt voor de E120 van jbl door beyma !
    weet er iemand welke dit is zou zeeer handig zijn

greetzz bart
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Misschien zou het handig zijn om de parameters van de E-120 even uit te printen !!
    daarna vergelijken met verschillende luidsprekermerken !!
    Ergens zal er wel een 12" zijn die in de buurt komt van de E-120
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

op een amerikaanse speakersite staan deze type maar deze is blijkbaar nog niet leverbaar: Beyma version of the E-120 coming soon. Call 1-877-732-5374 to reserve your speaker now. Limited quantities will be made available. deze geven ze op in de plaats : A GOOD REPLACEMENT FOR THIS SPEAKER IS THE

EMINENCE LEGEND M12. CLICK HERE TO VIEW THE M12.

aleen duikt ge dan van 300wrms naar 120 wrms..das 1/3de slechts [xx(]

mvg

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

Ik wilde even zeggen dat als iedereen die de(US)site gezien heeft, goed opgelet had deze zin misschien genoeg zou zeggen:
        SOLD OUT! DISCONTINUED MODEL.

Ik ben zelf ook nogsteeds opzoek naar een E-120 om in een 4512 kastje te doen, vandaar dat ik dit wist!

@ Sis: ja die beyma waar denb freak het over had, kwam qua parameters het dichst in de buurt daar had hij volkomen gelijk in, maar dat was maar een eenmalige actie, was vrij snel uitverkocht!
        Voor de rest wordt het vrij lastig om een "goede" vervanger voor de E-120 te vinden, ik heb zelf ook al aardig wat parameters vergeleken, maar deze speaker is vrij uniek en er zijn weinig fabrikanten die iets hebben wat dan alleen al in de buurt komt!

Die eminence lijkt me wat in het vermogen te kort komen inderdaad![:I]
        Bart

Comment

• bertuss
          • Jan 2002
          • 816

kep nog een e120 liggen voor mensen met interesse ?

enige nadeel is een klein scheurtje van 1 cm in conus, maar wordt gerepareerd.

ps, die eminence komt verre van nooit in de buurt met de prestaties van de e-120.
          is echt een uniek beest van een speaker. @ bartezz, in de 4512 kast helemaal.

Comment

• vegapower
            • Nov 2004
            • 355

kheb er 2 liggen. 1 goede met blutsje.. gebruik ik voor de moment zelf en 1 heeft recone nodig... maar voor 35 euro stuk gaan ze niet weg...zoals ik mail gekregen had [)]

Comment

• bertuss
              • Jan 2002
              • 816

was puur indicatie van mijn kant, 225 is natuurlijk ook van de zotte, als we het toch openbaar maken hier ?!

Comment

• vegapower
                • Nov 2004
                • 355

geen probleem... kheb zelf voorgesteld.. was zotte prys, kwist de prys er niet van.. op ebay gaan deze 150euro voor een goede dus... [u]deftig bod</u> is welkom.
                225 was inderdaad wat veel men exuses hiervoor. ps. khad geen namen genoemd.

Comment

Working...