hallo.. ik ben een scholier en heb voor de lol zelf een box gebouwd. Doet het heel goed. alleen.. je voelt het al.. de basdruk uit de box is tot op zo'n 3meter afstand zeer hoog.. maar na die afstand neemt dat gelijk ernstig af.. ik heb expres de basreflexgaten / buizen aan de kleine kant gelaten. maar moet ik die eigenlijk niet wat groter maken? doorsnede an de buizen is 5 centimer.. of heb ik iets langere buizen nodig?
totale vermogen van de box is 200watt..
aub.. ik doe dit niet professioneel ofzo gewoon voor mn plezier.. dus geen opmerkingen over dat ik er niet aan moet beginnnen ofzo.. tis gewoon voor de lol en ik zoek hier een antwoord..
ook verlies ik basdruk aan de achterkant van de box.. meer isolatie aan de binnenkant? graag een antwoord!
totale vermogen van de box is 200watt..
aub.. ik doe dit niet professioneel ofzo gewoon voor mn plezier.. dus geen opmerkingen over dat ik er niet aan moet beginnnen ofzo.. tis gewoon voor de lol en ik zoek hier een antwoord..
ook verlies ik basdruk aan de achterkant van de box.. meer isolatie aan de binnenkant? graag een antwoord!
Comment