Beyma SMC compression drivers (1050/N)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WR
    • Jan 2004
    • 1

Beyma SMC compression drivers (1050/N)

Wil voor de buitenklussen een makkelijk setje in elkaar knutselen. Ik heb nog het nodige liggen van Eminence. Zoals het er nu naar uit ziet, zullen er 2 dubbel 15" subs komen met kappa 15LF speakers en toppen met een enkele 12" kappa. Tuurlijk, er is altijd beter maar dit heb nu eenmaal nog liggen. Alleen voor de toppen zoek ik nog een lekker geprijsde (zo niet goedkope) compression driver. Een PSD-2002 van Eminence is een optie maar in dezelfde prijsklasse is ook de Beyma SMC-1050/N verkrijgbaar. Gevoelsmatig schat ik Beyma kwalitatief hoger in maar op geen enkel forum heb ik eigenlijk iets terug kunnen vinden over deze Beyma SMC-compression drivers. Wie heeft ervaring met deze drivers (zowel postief als negatief). Wellicht zie ik alternatieven over het hoofd. Advies is welkom.
  • jerre
    • Jun 2003
    • 286

Ik heb een smc-60 in gebruik waar ik heel tevreden over ben, voor een 2" zeker niet schreeuwerig of schel, maar met de smc-1050 heb 'k helaas geen ervaring.
    nu gij en dan ikke weer

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

psd tweeter, naar mijn mening, Wel schel. gecrossed op 4.5 khz. niet echt een aanrader.

maar eisen stellen doet iedereen anders

Comment

Working...