Waar is RCF in zelfbouw???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

Tja in Duitsland zijn de meeste prijzen ongeveer 20%lager dan hier in Nederland en levering aan huis is €20,50 tot 30Kg daarboven kost het ongeveer €64,00 afhankelijk van of het op 1 of meerdere pallets past.
    De fourty line(QL-set)staat alweer een tijdje op de site en de fifty-line komt eerdaags ook.
    groetjes
    Boi
    groetjes

___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Henk de geluidsman
      • Jun 2005
      • 75

Josef, jouw (pingwingfoto's) zelfbouwset ziet er goed uit,en de N450 met de H100 is erg goed evenals de andere spekaers, maar het is allemaal frontloaded (voor zover ik kan zien) dus het lijkt me dat je na een meter of 15 a 20 toch wel een en ander aan frequenties gaat missen? of heb ik het nu mis? [:0]
      nvt

Comment

• jozef
        • Jul 2003
        • 52

hoi Henk de geluidsman,
        Ik moet zeggen dat het mij heel erg mee valt, nu met de processor is het helemaal super! Ik stond dit weekend nog in een zaal van 40 bij 25 en ik moet zeggen dat het allemaal vol en warm bleef klinken. al moet ik wel zeggen dat de subs op een grotere afstand wat duidelijker aanwezig zijn. het klopt wel dat je wat kleine dipjes krijg maar zolang alles in balans blijft is het eigenlijk te verwaarlozen vind ik. zolang ik alleen de druk op mijn oren gevoel hou en geen piep is het helemaal perfect naar mijn idee.

Grtz Ruud

Comment

• Henk de geluidsman
          • Jun 2005
          • 75

Oke, en was dat met disco of een live band?
          Dat was me niet helemaal duidelijk?

Welke processor gebruik je?
          nvt

Comment

• jozef
            • Jul 2003
            • 52

het was een combo van disco en band, de geluids man van de band had het best zwaar omdat de gitaren niet via het mengpaneel lopen en er dus een aarige delay was en het klonk dus best ruk om zo maar te zeggen... toen heb ik stiekem de set virtueel een stuk naar achter gezet en klonk het meteen een stuk beter leuk speeltje die prosessor...
            Welke prosessor dat is heb ik al eerder in dit topic in een lijstje gezet maar goed, het is de dbx 260.

Grtz Ruud

Comment

Working...