Rubberring vervangen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Foe
    • Jun 2005
    • 1

Rubberring vervangen

Ik heb nu luidsprekers waarvan de foamring is vergaan door ouderdom. Ik wil deze gaan vervangen, eventueel door een rubberring. Weet iemand ook hoe dat moet en/of waar ik deze ringen kan kopen?

In de boxen zitten elk 2 speakers van het Merk:Becker,USA. met nr. 908a327, 2483120. Buitendiameter rubberring is 20 cm, binnendiameter buitenrand is ca. 17,8 cm en buitenrand konus is 15 cm. Ik ben aardig technisch en secuur.
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Om welke speaker gaat het?

Er zijn veel recone set's tekoop, maar dit klusje is EN niet voor iedereen weggelegd, EN het is de vraag of hij nog beschikbaar is voor jou speaker..
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• j@ns
      • Apr 2005
      • 93

dag foe,

vertel eens om welke luidspreker het gaat en ga eens zoeken naar specs van deze luidspreker. vaak is het zo dat je met een nwe generatie luidsprekers vaak op vooruit gaat qua 1w/1mtr verh. vermogen etc.

veel hoeft het niets eens te kosten in verhouding tot een recone/rubberrand. recone is min. toch wel zo,n 100 a 150.- p/st en daarvoor heb je ook al nwe luidsprekers voor bv van eminence. variabel natuurlijk aan het type luidspreker.

ik ben benieuwd om welke luidspreker het gaat!

m.vr.gr. j@ns

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Als het bose 802's zijn heb ik een goed adres voor je !!
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...