PHL speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marcbo
    • Mar 2005
    • 84

PHL speakers

Wie heeft ervaring met PHL speakers. Ik ben nu al zeer goed klinkende kasten tegen gekomen waarin PHL zit (o.a. mijn oude Renkus-Heinz). Voor mijn 15" top wil ik eventueel een PHL proberen.
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Zoek en gij zult vinden.

Comment

• Marcbo
      • Mar 2005
      • 84

Heeft iemand ook praktijk ervaring met zelfbouw met deze units ? Hebben ze bepaalde voordelen of nadelen m.b.t. filter/kastontwerp ?

Comment

• ivo
        • Jul 2003
        • 390

Ik heb wel eens PHL gebruikt in kasten voor klanten, een klant gebruik de kast hier in de buurt, Emmen, en ik ga regelmatig naar hem toe als hij moet optreden.
        PHL zijn, naar mijn gevoel,gemakelijke units om te gebruiken, kleven geen grote nadelen aan anders dan de prijs.
        Ze zijn ook zeer degelijk opgebouwd.
        Als je een keer wat wil proberen zet de 6030 in een topkast. liefst die van mij [. van ongeveer 68ltr, basreflex, super.
        Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• Marcbo
          • Mar 2005
          • 84

heb jij ervaring met de 5320 ? Ik ben genoodzaakt pas te crossen op 1200 Hz.

Comment

• Marcbo
            • Mar 2005
            • 84

Ik heb nu na maanden wachten (ik was het eigenlijk al vergeten) mijn bestelde PHL unit binnen gekregen (4040). In mijn top kastje de 18Sound vervangen. Zonder dat er aanpassingen zijn gedaan aan kast en filter, klinkt deze unit echt super. Het heeft veel meer punch dan de 18Sound en is sneller. 18Sound heeft meer bas. Nu maar even een paar dagen laten spelen. Kijken (lees: luisteren) wat er gebeurt.

Comment

Working...